اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301197879725634
در دسترس نیست

اخذ ویزی تحصیلی آمریکا با بهکار

اخذ ویزی تحصیلی آمریکا با بهکار

کد: 140301197879725634

، (اخبار رسمی): شما در صورت تمایل به تحصیل در دانشگاه های آمریکا باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. زمان اقدام به اخذ ویزای تحصیلی آمریکا پس از گرفتن پذیرش از دانشگاه می باشد و باید با توجه به محل تحصیل قبول شده خود، ویزای مناسب را دریافت نمایید.

اخذ ویزی تحصیلی آمریکا با بهکار
اخذ ویزای تحصیلی آمریکا

مشاوران موسسه مهاجرتی بهکار با توجه به سابقه فعالیت طولانی مدتی که در زمینه ارائه خدمات مشاوره مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف دارند، می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کنند.

شما در صورت تمایل به تحصیل در دانشگاه های آمریکا باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. زمان اقدام به اخذ ویزای تحصیلی آمریکا پس از گرفتن پذیرش از دانشگاه می باشد و باید با توجه به محل تحصیل قبول شده خود، ویزای مناسب را دریافت نمایید. انواع ویزای تحصیلی آمریکا شامل ویزای F، ویزای M و ویزای J هستند. ویزای F برای تحصیل در دانشگاه و کالج، دبیرستان، دبستان خصوصی، مدرسه علوم دینی، هنرستان خصوصی و سایر موسسات آکادمیک شامل برنامه‌ های آموزش زبان صادر می شود. با ویزای M هم می توان در موسسات فنی حرفه ای و سایر موسسات غیرآکادمیک تحصیل کرد همچنین ویزای J برای افرادی که متقاضی استفاده از فرصت‌ های مطالعاتی، سفر کاری درسی در دوره تابستان، گذراندن دوره انترنی یا کارآموزی هستند، صادر می شود.

دریافت نامه پذیرش از دانشگاه های آمریکا

شما بدون داشتن نامه پذیرش از دانشگاه های آمریکا نمی توانید برای گرفتن ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنید بنابراین لازم است پیش از هزینه کردن برای دریافت ویزا، پیگیر اخذ پذیرش از دانشگاه های مدنظرتان باشید و بعد از مطمئن شدن از قبولی اولیه در دانشگاه، در سریع ترین زمان برای دریافت ویزا اقدام کنید. لازم به ذکر است که اخذ پذیرش از موسسات آموزشی معتبر آمریکا به معنای موفقیت در دریافت ویزا نیست.

جهت انتخاب یک دانشگاه آمریکایی برای اخذ پذیرش تحصیلی، به موارد زیر توجه داشته باشید:

ابتدا لازم است بررسی کنید که دانشگاه های مدنظر شما دانشجویان بین المللی پذیرش می کنند یا خیر و در صورت پذیرش کردن آیا از میان دانشجویان ایرانی هم جذب دارند یا خیر.

برای انتخاب یک دانشگاه در آمریکا جهت ادامه تحصیل، لازم است از مدرک زبان مورد پذیرش و حداقل نمره زبان مورد نیاز برای مدرک زبان، اطلاع یابید. قبولی در اکثر دانشگاه های آمریکا نیاز به ارائه مدرک زبان معتبر می باشد اما بدون مدرک زبان هم پذیرش در بعضی دانشگاه ها امکان پذیر است.

شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه انتخابی خود را بررسی کنید و دانشگاهی را انتخاب کنید که شهریه ای متناسب با بودجه و توانمندی مالی شما دارد.

رزومه تحصیلی و پژوهشی خود را به صورت ترجمه شده و کامل، آماده داشته باشید تا شانس شما برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مدنظرتان افزایش یابد.

برخورداری از تمکن مالی مناسب

از اصلی ترین شرایط دریافت ویزای تحصیلی آمریکا، برخورداری از تمکن مالی مناسب است و باید اثبات کنید که از عهده هزینه های تحصیل و زندگی خود در آمریکا برمی آیید. این هزینه ها شامل شهریه دانشگاه، هزینه اجاره یا خرید خانه، بیمه، هزینه مواد غذایی و … می باشد و اگر تمکن مالی شما مناسب تحصیل و زندگی در این کشور نباشد، احتمال ریجتکی درخواست شما برای ویزای تحصیلی وجود دارد.

توانمندی مالی لازم برای دریافت ویزای تحصیلی، عدد ثابتی نیست و بستگی به موارد مختلفی مثل شهر محل سکونت، نوع دانشگاه، مقطع تحصیلی و … دارد. برای اثبات تمکن مالی باید اسنادی مثل صورت حساب یا گردش حساب بانکی خود را ارائه نمایید. البته دانشجویانی که موفق به دریافت بورس تحصیلی یا اسکولارشیپ می شوند، میزان توانمندی مالی کمتری نیاز دارند زیرا بخش زیادی از هزینه های تحصیل و زندگی آنها در کشور آمریکا توسط نهادهای دولتی و خصوصی تامین می شود.

تعهد برای بازگشت به کشور

از شرایط دریافت ویزای تحصیلی، اثبات بازگشت به کشور بعد از اتمام اعتبار ویزای تحصیلی است و باید اثبات کنید که وابستگی شدیدی به کشور خود دارید. این وابستگی می تواند با داشتن خانواده، کسب و کار، دارایی ها و حساب بانکی، به اثبات برسد.

شرایط سنی اخذ ویزای تحصیلی آمریکا

شاید برای شما هم سوال باشد که شرایط سنی اخذ ویزای تحصیلی آمریکا به چه صورت است که باید بگوییم که شما با هر سنی می توانید از دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر آمریکا، پذیرش بگیرید. در واقع هیچ یک از دانشگاه های آمریکا، محدودیت سنی را برای پذیرش دانشجویان بین المللی در نظر نگرفته اند و دانشجویان با داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم می توانند اقدام به مهاجرت تحصیلی کنند.

اخذ ویزای تحصیلی آمریکا با بهکار

پس از تمام توضیحات کاملی که در این مطلب راجع به شرایط، هزینه ها، مراحل و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا ارائه کردیم، اگر سوالات بیشتری دارید می توانید برای بهره مندی از مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی به آمریکا، با مشاوران مجموعه مهاجرتی بهکار در تماس باشید. مشاوران با توجه به سابقه فعالیت طولانی مدتی که در زمینه ارائه خدمات مشاوره مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف دارند، می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کنند و از زمان اقدام به دریافت ویزا، تهیه مدارک و پذیرش نهایی در دانشگاه، در کنار شما خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی بهکار

موسسه مهاجرتی بهکار خدمات مهاجرت به آمریکا، اخذ ویزای توریستی آمریکا و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا را با سال ها تخصص و تجربه حاصل از هزارات پرونده مهاجرتی را ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]