اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301217883525654
در دسترس نیست

گروه صنعتی آذر اتصال تولید کننده لوله و اتصالاتU-PVC

شرکت پی وی سی آذر اتصال

کد: 140301217883525654

، تبریز , (اخبار رسمی): شرکت تولید لوله پلیکا آذر اتصال با شعار "هر آنچه داریم از مهر شماست" سال هاست که در تلاش است بهترین کیفیت و خدمات را ارائه دهد. تنوع بالای محصولات، قیمت مناسب، خدمات منحصر به فرد پس از فروش و مشتری مداری از شاخصه های اصلی شرکت لوله پی وی سی آذر اتصال است.

شرکت پی وی سی آذر اتصال
شرکت تولید لوله و اتصالات پی وی سی آذر اتصال

اهداف مهم و کلیدی گروه صنعتی آذر اتصال در زمینه بازاریابی و فروش، مشتری‌مداری و جلب رضایتمندی مشتریان است که در این راستا اقدام به افزایش تنوع محصولات و بروزرسانی قالب ها می باشد.

گروه صنعتی آذر اتصال تولید کننده لوله و اتصالاتU-PVC

گروه صنعتی آذر اتصال با هدف تولید محصولات با کیفیت، در بالاترین سطح استاندارد ها تاسیس گردید و با توجه به نیاز زیر ساخت های عمرانی و صنایع در حال پیشرفت به توسعه محصولات خود پرداخت و به تدریج سبد محصولات خود را تکمیل نموده و با ورود تکنولوژی مدرن، تولیدات خود را به بالاترین سطح کیفیت رسانده است. موفقیت امروز شرکت آذر اتصال  در سایه لطف پروردگار و با سعی و کوشش مدیران و کارکنان متعهد و به واسطه شایستگی های ممتازی همچون شجاعت مدیران و ابتکار منابع انسانی پویا بدست آمده است..

یکی از اهداف مهم و کلیدی گروه صنعتی آذر اتصال در زمینه بازاریابی و فروش، مشتری‌مداری و جلب رضایتمندی مشتریان است که در این راستا اقدام به افزایش تنوع محصولات و بروزرسانی قالب ها متناسب با نیاز بازار و مصرف کنندگان نموده است.

آذراتصال، به عنوان مرجع خرید لوله پلیکا در شمالغرب کشور شناخته می شود همچنین اتصالات پی وی سی از دیگر محصولات این شرکت است.

وجه تمایز شرکت لوله پی وی سی آذر اتصال
 

  1. کیفیت بالا: ما از بهترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای تولید لوله پلیکا خود استفاده می‌کنیم. به همین دلیل، محصولات ما از کیفیت بالا و عمر طولانی برخوردار هستند.
  2. تنوع بالا: ما طیف گسترده‌ای از لوله و اتصالات پی وی سی را در سایزها و رنگ‌های مختلف تولید می‌کنیم تا نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده ‌کنیم.
  3. قیمت مناسب: ما با ارائه قیمت‌های مناسب و رقابتی، سعی در جلب رضایت مشتریان خود داریم.
  4. خدمات منحصر به فرد: ما به مشتریان خود خدمات منحصر به فردی مانند مشاوره تخصصی، ارسال سریع و گارانتی ارائه می‌دهیم.
  5. مشتری مداری: مشتری مداری یکی از اصول اساسی شرکت لوله پی وی سی آذراتصال است. ما همواره در تلاشیم تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، رضایت آنها را جلب کنیم.

آدرس وبسایت: azaretesal.com

تلفن تماس شرکت: 04132459510

آدرس شرکت: تبریز، شهرک صنعتی غرب،شرکت پی وی سی آذر اتصال

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید