اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302017893425689
در دسترس نیست

معرفی بهترین وبسایت های کتابخوانی در سال 2024

کد: 140302017893425689

، (اخبار رسمی): عاشق خواندن؟ چه قدر خوب ، سایت ها و انجمن های زیادی وجود دارد که به طور خاص برای دوستداران کتاب از هر ژانر ممکنی ساخته شده است، چه برای خرید، مرور یا صحبت در مورد کتاب هایی که زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است.

معرفی بهترین وبسایت های کتابخوانی در سال 2024
معرفی بهترین وبسایت های کتابخوانی در سال 2024

عاشق خواندن؟ چه قدر خوب ، سایت ها و انجمن های زیادی وجود دارد که به طور خاص برای دوستداران کتاب از هر ژانر ممکنی ساخته شده است، چه برای خرید، مرور یا صحبت در مورد کتاب هایی که زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است.

چه به دنبال یک کتاب درسی، یک کتاب کمیک، یک رمان عاشقانه یا یک کتاب آشپزی باشید، احتمال اینکه آن را از یکی از وب سایت های زیر پیدا کنید بسیار زیاد است.

بوک فایندر
 

BookFinder به شما کمک می کند قیمت کتاب را بین چندین منبع به طور همزمان مقایسه کنید. کتاب های مستعمل، کتاب های درسی، کتاب های جدید و کمیاب و عناوین چاپ نشده وجود دارد.

اینجا مکان خوبی برای یافتن کتاب‌های ناشران مستقل و همچنین کتاب‌هایی است که چاپ محدودی داشتند. می توانید بر اساس نویسنده، عنوان، ISBN، کلمه کلیدی یا ناشر جستجو کنید، به علاوه قیمت پایین و بالا، جستجو بر اساس سال انتشار و موارد دیگر را تعیین کنید.

ریدز
 

به دنبال افرادی هستید که کتابی را که در حال خواندن آن هستید دوست دارند یا از آن متنفرند؟ در مورد بررسی کتاب، بازخورد دقیق و بحث‌های داستانی چطور؟

Goodreads همه اینها و موارد دیگر است، یک انجمن تعاملی خارق العاده که در آن می توانید کتاب هایی را که می خواهید بخوانید، ردیابی کتاب هایی که در حال خواندن هستید را دنبال کنید (این یک آرشیو جذاب از کتابخانه مطالعه شما است) و ببینید چه افرادی شما با علاقه مندی در ارتباط هستید.

این به سادگی یکی از بهترین سایت های وب برای افرادی است که به نوشتار علاقه مند هستند. حتی اگر در هدایای آزاد شرکت کنید، می توانید برنده کتاب شوید .

نقشه ادبیات
 

آیا تا به حال عاشق نویسنده ای شده اید، اما همه کتاب های او را خوانده اید؟ این وب سایت به شما کمک می کند نویسندگان مشابهی را که ممکن است دوست داشته باشید بیابید.

استفاده از آن بسیار آسان است: شخص را جستجو کنید و به نویسندگان دیگری که نزدیک‌ترین آنها به آن‌ها روی نقشه هستند توجه کنید. هر چه نویسندگان به یکدیگر نزدیکتر باشند، احتمال اینکه هر دوی آنها را دوست داشته باشید بیشتر می شود.

Literature-Map از Gnod برای نشان دادن توصیه ها استفاده می کند. اگر روی نام شخص در مرکز نقشه کلیک کنید، می توانید به آن وب سایت بروید تا پیوندهایی به کتاب های نویسنده در آمازون و مکان های دیگر پیدا کنید.

پنج کتاب
 

Five Books با کارشناسان در مورد بهترین کتاب ها در زمینه های تخصصی خود مصاحبه می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موضوعی را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید و سپس پنج توصیه کتاب را مرور کنید.

یک چیز منحصر به فرد در مورد این سایت دکمه مصاحبه های تصادفی در بالای وب سایت است که دلیل انتخاب این پنج عنوان توسط متخصص را توضیح می دهد. کارشناسان را اینجا بررسی کنید .

منابع کتاب کمیک
 

منابع کتاب کمیک یک منبع فوق العاده برای دوستداران کتاب های مصور است. می توانید اطلاعاتی در مورد کتاب های کمیک قدیمی و جدید و همچنین فروشگاه های کتاب های مصور محلی در منطقه خود پیدا کنید.

اگر از علاقه مندان به کتاب های مصور هستید، این یک منبع عالی برای قهرمانان و قهرمانان مورد علاقه شما است.

آمازون
 

آمازون یکی از بهترین مکان ها برای شروع جستجوی کتاب شما است. می‌توانید از کتاب‌های چاپی، کتاب‌های کمیاب، کتاب‌های درسی استفاده‌شده، و خیلی چیزهای دیگر اطلاعاتی کسب کنید.

همچنین می‌توانید عناوین کتاب‌های آینده را بیابید و با کوپن‌هایی که در آمازون کار می‌کنند، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید .

ایندای بوند
 

این موتور جستجوی آسان برای استفاده جامعه ای از کتابفروشی های مستقل است. به سادگی کد پستی خود را وارد کنید تا کتابفروشی های سراسر ایالات متحده را ببینید که به این موتور جستجوی کتاب منحصر به فرد متصل هستند.

این سایت کتاب راهی آسان برای پیدا کردن یک کتابفروشی محلی در نزدیکی شما فراهم می کند که ممکن است کتاب های جالبی را در خود داشته باشد که در هیچ جای دیگری نتوانید پیدا کنید. برای لیست به روز رسانی هفتگی پرفروش ها و پیوندهای خرید آنها، به صفحه Indie Bestsellers مراجعه کنید .

اد آل

AddALL یک موتور جستجوی کتاب خرید مقایسه ای است که می توانید از آن برای جستجوی کتاب از مجموعه عظیمی که از بسیاری از کتابفروشان آنلاین جمع آوری شده است استفاده کنید. جستجو بر اساس عنوان، مقصد حمل و نقل، ایالت، و ارز.

این سایت کتاب قیمت‌های کتاب را بین ده‌ها سایت به طور همزمان، از بیش از ۱۰۰۰۰۰ فروشنده مقایسه می‌کند. شما موظف به یافتن بهترین قیمت در اینجا هستید.

آلبریس

Alibris مکانی عالی برای یافتن کتاب‌ها و کتاب‌های درسی استفاده‌شده، کتاب‌های کمیاب، کتاب‌های چاپ نشده، و حتی کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی است. اگر به دنبال کتاب هایی از ناشران مستقل هستید، این یکی از بهترین منابع آنلاین است. بیش از ۲۰۰ میلیون کتاب و ده ها میلیون مورد دیگر مانند فیلم و موسیقی وجود دارد.

ابزار جستجوی کتاب پیشرفته سایت به شما امکان می دهد کتاب ها را بر اساس عنوان، نویسنده، موضوع، کلمه کلیدی، ISBN، محدوده قیمت، سال انتشار، واجد شرایط بودن ارسال رایگان، زبان، نوع صحافی، ویژگی (مثلاً امضا شده یا چاپ اول) و موارد دیگر پیدا کنید. همچنین یک کادر جستجوی شابک چندگانه وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تخفیف‌های بسته‌ای را پیدا کنید.

Alibris راه‌های جالبی برای یافتن کتاب‌ها دارد، مانند بخشی که کتاب‌های ۱ دلاری دارد ، فهرست نویسندگان محبوب، و موضوعات کتاب‌هایی مانند کتاب‌های آشپزی، سفر، شعر و هنر.

یوپن

صفحه کتاب های آنلاین از دانشگاه پنسیلوانیا به شما امکان می دهد متون آنلاین کتاب های کلاسیک را پیدا کنید و بخوانید. به عنوان مثال، جستجوی جین آستن فهرست بزرگی از هر چیزی که آستین در وب دارد نشان می دهد.

نتایج جستجو پیوندهایی به مکان هایی که این آثار را می توان به طور کامل پیدا کرد و همچنین جایی که می توان آنها را به صورت رایگان دانلود کرد، ارائه می دهد.

بوک پاول
 

تقریباً از سال ۱۹۷۱، کتاب‌های پاول به شما امکان می‌دهد گزیده‌ای از کتاب‌ها، از رمان‌های تاریخی گرفته تا کتاب‌های خود منتشر شده را بیابید.

صفحه اصلی دارای بخش‌هایی برای پرفروش‌ها، انتخاب‌های ماه و موقعیت‌های خاص مانند تاریخ سیاه یا ماه افتخار است. این یک راه عالی برای شروع است، اما شما همچنین می توانید با دوجین موضوع و تازه واردان مرور کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب