اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302297918516707
در دسترس نیست

خریدار کتاب درسی دست دوم در محل

خریدار کتاب درسی

کد: 140302297918516707

، شهریار , (اخبار رسمی): مجموعه پیک کاغذی خریدار کتاب درسی دست دوم در محل از شما همشهریان گرامی است دانشجویان و دانش آموزان محترم می توانند کتاب های غیرضروری و دست دوم خود را به مجموعه ما به فروش برسانند. که این کتاب ها می توانند شامل تمامی کتاب های درسی و کمک درسی اعم از کتاب های کنکوری رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر

خریدار کتاب درسی
خریدار کتاب درسی

خدمات ما در همه نقاط کرج وفردیس و نواحی اطراف آن وجود دارد . ما می خواهیم شما در شرایطی آرام ودلخواه خودتان این فرایند را طی کنید ، واز خدمت رسانی به شما بسیار خوشنودیم .

مجموعه پیک کاغذی خریدار کتاب درسی دست دوم در محل از شما همشهریان گرامی است . دانشجویان و دانش آموزان محترم می توانند کتاب های غیرضروری و دست دوم خود را به مجموعه ما به فروش برسانند. که این کتاب ها می توانند شامل تمامی کتاب های درسی و کمک درسی اعم از کتاب های کنکوری رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و … ، کتاب های کنکوری که مجموعه پیک کاغذی خریدار آن ها می باشد شامل تمامی ناشران کتاب های کمک درسی و کنکوری است مانند: انتشارات گاج ، مبتکران ، خیلی سبز ، نشرالگو ، سفیر خرد ، راه اندیشه ، کارنامه کتاب و….

کتاب های دانشگاهی دست دوم روانشناسی

کتاب های دست دوم حقوقی

کتاب های دست دوم مهندسی صنایع

کتاب های دست دوم حسابداری

کتاب های دست دوم مدیریت

کتاب های دست دوم مهندسی معماری و نقشه کشی

کتاب های دست دوم مهندسی عمران

کتاب های دست دوم مهندسی علوم

کتاب های دست دوم علوم اجتماعی

و…

ما خریدار کاغذ باطله ایم .خرید انواع کاغذ های مصرفی شما  با قیمت بالا بدون واسطه در محل و توزین با ترازوی دیجیتال،حضور در محل شما در تهران کمتر یک ساعت.

در کارخانه بازیافت کاغذ ،هرکدام از ضایعات سلولزی که قابل تجزیه هستند ،به محصولات گوناگونی تبدیل میشود، برای همین قیمت های کاغذ باطله مختلف میباشد. به جهت ثابت نبودن قیمت دلار و بطبع ثابت نبودن قیمت کاغذ،برای آگاهی از قیمت ودریافت قیمت با ما تماس بگیرید .

خرید خریدار کتاب درسی دست دوم در محل

همکاران ما به طور مداوم در همه جای تهران و کرج حضور دارند، تا کاغذ و کتاب باطله های جزیی(حتی کمتر از ۳۰ کیلوگرم) را از درب منزل شما با بالاترین قیمت خریداری کنند.

تمرکز ما برای خریدار کاغذ باطله در کرج وشهریار ، غرب تهران و شمال تهران میباشد که شما با تماس با ما ،میتوانید از نحوه وقیمت خرید مطلع شوید.

خرید کاغذباطله درب منزل میسر میباشد و اگر در محدوده طرح ترافیک هستید، همکاران ما فقط بعد طرح ترافیک، امکان حضور و خرید را دارند و اگر بیرون از طرح ترافیک باشید؛ در همه ساعات امکان خرید هست.

عده بسیار زیادی از شما عزیزان سالهاست که کتب درسی، کنکوری و جزوات درسی خود را در منزل یا انباری نگه می دارید و به دنبال خریدار کتاب درسی دست دوم در محل خود هستید که اقدام به جمع آوری و خرید کتب شما عزیزان کند. دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند و دانش آموزانی که درجات ترقی را طی می کنند، پس از مدتی به کتب خود نیازی ندارند.

شما دوستان می‌توانید با ما در تماس باشید و اقدام به فروش کتاب های درسی خود کنید. شما عزیزانی که قصد فروش کتب خود را دارید، بایستی در جریان باشید که با توجه به گستردگی فضای مجازی و قدرت بسیار بالای اینترنت، جمعیت طرفداران کتاب و کتابخوانی طی سالیان اخیر به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است، اما مجموعه ما طی سالیان اخیر قدم های بزرگی در گسترش کتاب و کتابخوانی برداشته است و در کنار امر بازیافت ضایعات کاغذی فعالیت هایی در این زمینه به طور کامل انجام داده است.

چه زمانی خرید کتاب درب منزل انجام میشه؟

ببینین دوستای عزیز، اینکه ما میگیم خرید کتاب دست دوم درب منزل به این معنی نیست که هرکی باهامون تماس بگیره ما بدو بدو میریم درب منزلش. روشهایی هست که ما قبل از مراجعه به محل میتونیم کتابا رو ببینیم و بررسی کنیم. فقط زمانی مراجعه به محل انجام میشه که مراحل بالا طی بشه و احیانا توافقات اولیه روی قیمت انجام شده باشه. معمولا مراجعه برای خرید کتاب دست دوم در محل برای جمع آوری کتابها انجام میشه.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

cpardaz

ما برای بهتر شدن تلاش میکنیم خدمات طراحی وب سایت به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب