اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303087927722956
در دسترس نیست

قیمت قلاب جرثقیل 10 تن

قیمت قلاب جرثقیل 10 تن

کد: 140303087927722956

، (اخبار رسمی): قیمت قلاب جرثقیل 10 تن

قیمت قلاب جرثقیل 10 تن
قیمت قلاب جرثقیل 10 تن

قلاب جرثقیل چیست

قلاب های جرثقیل تامین کننده SEVENCRANE ساخته شده از مواد آهنگری با درجه مقاومت متفاوت (P، T، V). ظرفیت بلند کردن قلاب ها می تواند تا 1250 تن برسد. قلاب های جرثقیل بر اساس استاندارد DIN، استاندارد ملی GB و استاندارد بین المللی مانند استاندارد ISO تولید می شوند. طراحی ویژه بر اساس نیاز مشتری در دسترس است.

قلاب جرثقیل ویژه

قلاب جرثقیل مخصوص زیر بشکهای صنعتی یا جرثقیل سقفی با تناژ بالا بخشی از بالابر یا وینچ برای بلند کردن مواد سنگین است. و قلاب های جرثقیل می توانند قلاب های ریخته گری یا انباشته باشند. قلاب چند لایه ایمن تر است و وزن بیشتری دارد. معمولاً برای بلند کردن اجسام سنگین بزرگتر و ملاقه های فولادی استفاده می شود.

قلاب های جرثقیل برای تحمل بارهای سنگین طراحی شده اند و معمولاً از فولاد آلیاژی با استحکام بالا ساخته می شوند تا از استحکام و دوام اطمینان حاصل کنند. آنها یک شکل منحنی با نوک نوک تیز یا گرد دارند که به آنها اجازه می دهد تا با اتصالات یا تسمه های بالابر درگیر شوند.

قلاب جرثقیل متحرک

قلاب های جرثقیل متحرک اغلب در محیط های تولیدی که نیاز به حمل و نقل و دستکاری اقلام در طول خط تولید وجود دارد استفاده می شود. این قلاب‌ها معمولاً به جرثقیل‌های سقفی یا بالابرها متصل می‌شوند و به ویژگی‌هایی مجهز هستند که امکان حرکت و انتقال بارها را فراهم می‌کند. طراحی قلاب های جرثقیل متحرک بسته به کاربرد و نیازهای خاص ممکن است متفاوت باشد. آنها اغلب به گونه‌ای ساخته می‌شوند که سبک، بادوام باشند و بتوانند باری را که بلند می‌شود به طور ایمن در دست بگیرند. برخی از قلاب‌های جرثقیل متحرک همچنین ممکن است دارای مکانیسم‌هایی برای آزادسازی یا درگیر شدن خودکار بار باشند که امکان انتقال سریع و بدون درز بین ایستگاه‌های کاری را فراهم می‌کند.

قیمت قلاب جرثقیل ۱۰ تن

قیمت قلاب جرثقیل ۱۰ تن بر اساس مواردی از جمله نوع کاربرد آن، جنس قلاب، اندازه قلاب و … بستگی دارد. کاربرد قلاب باید مشخص شود که در چه جرثقیلی قرار است مورد استفاده قرار بگیرد. این جرثقیل می تواند جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و … باشد. جنس قلاب ۱۰ تن میتواند از فولاد، فولاد آلیاژی یا سفارشی باشد . همچنین اندازه قلاب هم باید تعیین شود.

منبع مطلب:

سایت 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید