اطلاعات تماس
  • 021367***** - 091996*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304107962925346
در دسترس نیست

کپسول فوم پلی یورتان

کپسول فوم پلی یورتان

کد: 140304107962925346

، تهران , (اخبار رسمی): عایق پلی یورتان، انواع مختلفی دارد و یکی از انواع آن، کپسول فوم پلی یورتان می باشد. این نوع عایق برای اجرا در محل مورد نظر نیاز به استفاده از دستگاه مخصوص خود دارد که این دستگاه به اسم کپسول فوم پلی یورتان شناخته می شود.

کپسول فوم پلی یورتان
کپسول فوم پلی یورتان

جهت اطلاع از قیمت و خرید کپسول فوم پلی یورتان می توانید با کارشناسان ما در کارا انرژی ماندگار تماس حاصل نمایید.

عایق پلی یورتان، انواع مختلفی دارد و یکی از انواع آن، کپسول فوم پلی یورتان است. این نوع عایق برای اجرا در محل مورد نظر نیاز به استفاده از دستگاه مخصوص خود دارد که این دستگاه به اسم کپسول فوم پلی یورتان شناخته می شود. داخل کپسول فوم پلی یورتان، دو مایع فوم شامل پلی ال و ایزوسیانات قرار می گیرند و این دو مایع پس از ترکیب شدن داخل کپسول، آماده اسپری می شوند. مخزن نگهداری دو مایع پلی ال و ایزوسیانات، متفاوت است و بعد از اینکه ترکیب می شوند، تبدیل به فومی سفت، محکم و یکپارچه می شوند. با استفاده از کپسول می توان فوم پلی یورتان را با ضخامت مورد نیاز بر روی محل اجرا کرد.

خرید کپسول فوم پلی یورتان

در این بخش از این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه خرید این عایق بپردازیم. مجموعه های زیادی در زمینه  عرضه کپسول فوم پلی یورتان فعالیت دارند.

مجموعه کارا انرژی ماندگار یکی از مجموعه هایی است که طی چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه انواع عایق های ساختمانی توانسته رضایت مصرف کننده های زیادی را جلب نماید. تمامی محصولات موجود در این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت و طول عمر عایق ها توسط کارشناسان مجموعه کارا انرژی ماندگار تایید و تضمین خواهد شد.

عایق کاری با استفاده کپسول پلی یورتان بسیار آسان است به طوری که می توان به خود شما مصرف کننده ی عزیز آموزش داد تا بتوانید به راحتی به عایق بندی ساختمان خود بپردازید. اما اگر نگران این مسئله هستید که ممکن است عایق کاری ساختمان توسط شما به درستی انجام نگیرد، مجموعه ی کارا انرژی چاره ای اندیشیده است و نیروهایی را به محل مورد نظر شما اعزام خواهد کرد.

دلایل استفاده از کپسول پلی یورتان

ممکن است برای شما کاربران محترم این سوال ایجاد شده باشد که چه دلایلی سبب می شود شما نیاز به عایق بندی ساختمان خود داشته باشید. معمولا سه مشکل اساسی در ساختمان ها وجود دارد که با استفاده از عایق بندی با کیفیت از بین خواهد رفت که عبارتنداز:

نم دادن ساختمان ها از جمله مشکلاتی است که سبب می شود ساختمان شما نیاز به عایق بندی داشته باشد. حین ساختن ساختمان درزهایی میان مصالح ساختمانی ایجاد می شود که باید با استفاده از عایق پوشش دهی شود. اما اگر از عایق مناسب و با کیفیت استفاده نشود به راحتی نم و رطوبت از طریق درز های موجود به مصالح ساختماتی نفوذ خواهد کرد. این امر نه تنها موجب نم دادن دیوار های ساختمان و از بین رفتن نمای آن خواهد شد بلکه ستون های ساختمان نیز دچار زنگ زدگی می شود. در مواردی که نشت رطوبت بسیار زیاد است نشست ساختمان را به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از ایجاد هر گونه خسارت مالی و جانی به عایق بندی ساختمان خود بپردازید.

درز های موجود در ساختمان مشکلات دیگری را نیز ایجاد می کند. به عنوان بسیاری از افراد از متعادل شدن در فصول مختلف سال ناراضی هستند. دلیل این مسئله نیز هدر رفتن انرژی موجود در ساختمان از درز های موجود در ساختمان است. لازم به ذکر است این مشکل علاوه بر این که می تواند برای شما خسارت هایی را ایجاد نماید، موجب از بین رفتن انرژی کشور خواهد شد که برای تولید آن زمان بسیار زیادی نیاز است.

عایق نبودن صوتی ساختمان نیز از دیگر مشکلات ساختمان ها است. شما در واحد ساختمانی خود هستید اما به راحتی صداهای واحد های دیگر را خواهد شنید. این مشکل موجب سلب آسایش شما عزیزان خواهد شد.

تمامی مشکلات ذکر شده با استفاده از عایقی با کیفیت مثل کپسول پلی یورتان رفع میگردد.

نحوه استفاده از کپسول فوم پلی یورتان

کپسول فوم پلی یورتان عملکردی شبیه به اسپری پلی یورتان دارد و کاربرد آن برای عایق کاری سطوح است. داخل این کپسول، ماده مایع قرار داد که این ماده تشکیل شده از دو قسمت است. اگر از کپسول استفاده شود، می توان فوم پلی یورتان را با قطر و ضخامت دلخواه بر روی محل مورد نظر پاشید و عایق کاری سطح با بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

پیش از استفاده از کیت کپسول پلی یورتان، لازم است کپسول را آماده سازی کنید. برای این منظور ابتدا باید کپسول را در مجاورت با هوای گرم بگذارید تا به دمای ۲۷ درجه سانتی گراد برسد. بعد از افزایش دما، کپسول را باید تکان دهید تا دمای مواد داخل کپسول یکسان شود. در ادامه می بایست شلنگ را باز کنید و سر شلنگ را با استفاده از آچار به کپسول وصل نمایید.

انواع کپسول فوم پلی یورتان

کپسول فوم پلی یورتان دارای دو مدل است:

کپسول پلی یورتان پاششی

از کپسول پاششی برای استفاده در فضاهای باز و در دسترس استفاده می شود. این مدل کپسول دارای یک شلنگ مخصوص است و مواد فوم پلی یورتان به وسیله شلنگ به داخل دو مخزن جداگانه و سپس گان پاشش منتقل می شود. با شلنگ کپسول می توان مواد داخل کپسول را برای عایق کردن سطح مورد نظر استفاده کرد.

کپسول پلی یورتان تزریقی

کپسول فوم پلی یورتان دارای مدل تزریقی هم است و کاربرد آن برای فضاهای بسته و غیرقابل دسترس است. برای استفاده از کپسول تزریقی ابتدا باید سطح با فواصل منظم سوراخ کاری شود و سپس با استفاده از نازل، مواد فوم به داخل سوراخ ها تزریق می شود.

منبع: کارا انرژی ماندگار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارا

شرکت کارا انرژی ماندگار در زمینه تولید و فروش انواع عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و … از سال 1400 خدمات خود را عرضه و محصولات باکیفت خود را در سراسیر نفاط ایران به فروش می رساند. در حال حاضر نیز جمع کوچک کارا انرژی ماندگار به گروهی نوپا مبدل گردیده است. که به غیر از همکاران رسمی ،صدها نفر دیگر نیز در قالب مجریان مجاز شرکت و عوامل فروش در بیشتر استان های کشور با این شرکت همکاری می کنند.

اطلاعات تماس
  • 021367***** - 091996*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید