اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304237979122956
در دسترس نیست

جرثقیل دروازه ای 30 تن + مشخصات و کاربرد

کد: 140304237979122956

، (اخبار رسمی): جرثقیل دروازه ای نوعی جرثقیل سقفی با پیکربندی یک تیر یا دو تیر است که توسط پایه های مستقلی که روی چرخ ها یا در امتداد یک مسیر یا سیستم ریلی حرکت می کنند پشتیبانی می شود. جرثقیل های دروازه ای معمولاً زمانی در نظر گرفته می شوند که دلیلی برای عدم استفاده از سیستم باند هوایی وجود داشته باشد.

جرثقیل دروازه ای 30 تن + مشخصات و کاربرد
جرثقیل دروازه ای 30 تن + مشخصات و کاربرد

برای تهیه جرثقیل دروازه ای ۳۰ تن باید ظرفیت، ارتفاع ، طول دهانه جرثقیل و طول سفر جرثقیل را بدانید. طراحی جرثقیل با توجه به نیاز مشتری مانند طول دهانه، ارتفاع بالابری و… به صورت سفارشی ساخته می شود

جرثقیل دروازه ای 30 تن +مشخصات+قیمت

اصطلاح “جرثقیل دروازه ای” در صنعت حمل و نقل مواد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ما اغلب متوجه می شویم که وقتی مردم می گویند جرثقیل دروازه ای، اغلب به سیستم جرثقیل پل سقفی اشاره می کنند. جرثقیل دروازه ای و جرثقیل پل در واقع انواع بسیار متفاوتی از جرثقیل های سقفی هستند.

جرثقیل دروازه ای نوعی جرثقیل سقفی با پیکربندی یک تیر یا دو تیر است که توسط پایه های مستقلی که روی چرخ ها یا در امتداد یک مسیر یا سیستم ریلی حرکت می کنند پشتیبانی می شود. جرثقیل های دروازه ای معمولاً زمانی در نظر گرفته می شوند که دلیلی برای عدم استفاده از سیستم باند هوایی وجود داشته باشد.

اینها معمولاً برای کاربرد در فضای باز یا زیر یک سیستم جرثقیل پل سقفی موجود استفاده می شوند. برخلاف جرثقیل پل، جرثقیل دروازه ای نیازی به اتصال به سازه نگهدارنده ساختمان ندارد و نیاز به تیرهای دائمی باند و ستون های پشتیبانی را از بین می برد. در برخی موارد، این می تواند منجر به کاهش قابل توجه هزینه های مواد شود و می تواند راه حل مقرون به صرفه تری در مقایسه با جرثقیل پل مشخص شده مشابه باشد.

سیستم‌های دروازه‌ای بزرگ‌تر ممکن است روی یک ریل یا مسیر تعبیه‌شده در زمین، معمولاً در یک خط مستقیم در یک منطقه کاری اختصاصی، اجرا شوند. سیستم‌های دروازه‌ای قابل حمل کوچک‌تر روی چرخ‌ها یا چرخ‌ها کار می‌کنند و می‌توانند برای تعمیر و نگهداری یا کارهای ساخت سبک در اطراف یک مرکز جابجا شوند.

جرثقیل دروازه ای ۳۰ تن + مشخصات

جرثقیل دروازه ای ۳۰ تن از زیر مجموعه جرثقیل های دروازه ای دو پل می باشد که قابلیت بارگیری و حمل و جابجایی مواد و اجسام سنگین و فوق سنگین را دارد. این جرثقیل به طور اختصاصی در کارخانه دانش بنیان اسپادانا جرثقیل ساخته می شود. جهت استعلام قیمت و همچنین مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۳۳۱۳۰۰۹۶ تماس حاصل فرمایید.

جرثقیل دروازه ای ۳۰ تن برای چه جاهایی مناسب است؟

  • بنگاه های آهن آلات
  • اسکه ها و بنادر
  • کارخانه ها و صنایع تولیدی

برای تهیه جرثقیل دروازه ای ۳۰ تن باید حداکثر وزن باری، ارتفاع مورد نظر بالابری، طول دهانه جرثقیل و طول سفر جرثقیل را بدانید. طراحی جرثقیل با توجه به نیاز مشتری برای جابجایی مواد، مانند طول دهانه، ارتفاع بالابر و… به صورت سفارشی ساخته می شود. جرثقیل دروازه ای ۳۰ تن ساخت شرکت اسپادانا جرثقیل دارای قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به شرکت های دیگر است زیرا ما وارد کننده نیستیم و به صورت اخصاصی انواع جرثقیل های صنعتی را تولید میکنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید