اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304237979322956
در دسترس نیست

جرثقیل سقفی 20 تن+مزایا+مشخصات

مشخصات جرثقیل سقفی 20 تن + نرخ قیمت

کد: 140304237979322956

، (اخبار رسمی): مشخصات جرثقیل سقفی 20 تن: ظرفیت: 20 تن و حتی بیشتر دهانه: بدون محدودیت قابل سفارشی سازی سرعت: تک و دو سرعته رنگ: زرد/ نارنجی/ سبز  رنگهای الکیدی و اپوکسی صنعتی وینچ: سیم بکسلی اختصاصی 

مشخصات جرثقیل سقفی 20 تن + نرخ قیمت
قیمت جرثقیل سقفی 20 تن

مشخصات جرثقیل سقفی 20 تن: ظرفیت: 20 تن و حتی بیشتر دهانه: بدون محدودیت قابل سفارشی سازی سرعت: تک و دو سرعته رنگ: زرد/ نارنجی/ سبز  رنگهای الکیدی و اپوکسی صنعتی وینچ: سیم بکسلی اختصاصی 

جرثقیل های سقفی 20 تنی این روزها در چندین صنعت استفاده می شود. نوشیدنی، مواد شیمیایی، خودرو، چاپ تجاری، فولاد، تولید، انبارداری و توزیع و ساخت و ساز یکی از صنایع عمده ای است که جرثقیل های سقفی 20 تنی به طور منظم در آن استفاده می شود. جرثقیل های سقفی معمولاً با اتصالات زیر قلاب، تلاش های نهایی یا ابزارهای تخصصی که به رسیدگی به انواع محصولات یا بارها کمک می کنند، قابل تنظیم هستند. آنها با انجام کارهای سنگین، خطر خستگی و آسیب را از جانب اپراتورها کاهش می دهند.

جرثقیل سقفی 20 تن چه کاربردی دارد؟

جرثقیل سقفی 20 تنی به بلند کردن مواد حجیم با وزن کمتر از 20 تن کمک می کند. آنها یک منطقه مستطیلی را پوشش می دهند که بار را از یک طرف به سمت دیگر همراه با عقب و جلو حرکت می دهد. جرثقیل های سقفی یا جرثقیل های پل در حال تبدیل شدن به بسیاری از تجهیزات همه کاره برای جابجایی قطعات سنگین از نقطه A به نقطه B هستند. آنها به شکل عالی در دسترس هستند و برای بسیاری از محیط های صنعتی بسیار قابل قبول هستند. در این پست مروری جامع بر ضرورت وجود جرثقیل سقفی 20 تنی در صنایع امروزی ارائه شده است.

مزایای جرثقیل سقفی 20 تن

  1. اگر جرثقیل سقفی 20 تنی برای جابجایی قطعات سنگین دارید، هیچ راهرویی وجود ندارد. جرثقیل های سقفی می توانند به مکان هایی حرکت کنند که به سختی هیچ تجهیزات سنگین دیگری به آن دسترسی پیدا کند. به عنوان مثال، در صورت جابجایی قطعات سنگین از طریق یک کامیون شاسی بلند، ممکن است با موقعیت هایی مواجه شده باشید که مسیر کامیون مسدود می شود و مجبور شوید نیروی انسانی را برای خلاص شدن از راهرو منحرف کنید. اما در مورد جرثقیل سقفی این حقیقت ندارد. جرثقیل سقفی 20 تنی آن را با سهولت کامل در اطراف هر مانعی ایجاد می کند. این یکی از مهمترین مزایای استفاده از جرثقیل سقفی برای بلند کردن قطعات سنگین در محل شما است.
  2. فاکتورهای ایمنی یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از جرثقیل سقفی 20 تنی است. اپراتور خود را در مکان بهینه به عنوان راهی برای جابجایی ایمن بار سنگین قرار می دهد. اما یک لیفتراک ممکن است بسته به ساختار اطراف اپراتور نقاط کور ایجاد کند. با این حال، جرثقیل ها را می توان با دستگاه های ضد برخورد برای جلوگیری از برخورد آن با جرثقیل های همان خلیج تهیه کرد. یک جرثقیل برای بارهای سنگین‌تر مجهز شده است در حالی که پرسنل کارخانه را از بار دور نگه می‌دارد در حالی که یک لیفتراک نیاز دارد که اپراتور در مجاورت باری باشد که ممکن است حمل شود. اپراتور جرثقیل می تواند بار را برداشته و از خطر دور شود. آنها می توانند جرثقیل را با یک دستگاه کنترل از راه دور دستی یا ایستگاه فشاری کنترل کنند. اینها یکی از مهمترین چیزهای عالی در مورد استفاده از جرثقیل سقفی یا پل 20 تنی برای بلند کردن قطعات سنگین در یک محیط صنعتی هستند.

مشخصات جرثقیل سقفی 20 تن:

  • ظرفیت: 20 تن و حتی بیشتر
  • دهانه: بدون محدودیت قابل سفارشی سازی
  • سرعت: تک و دو سرعته
  • رنگ: زرد/ نارنجی/ سبز  رنگهای الکیدی و اپوکسی صنعتی
  • وینچ: سیم بکسلی اختصاصی 

منبع مطلب:

https://ttscrane.com/20-ton-overhead-crane/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید