اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305188004025123
در دسترس نیست

ابزارهای سلامت چه هستند و چه کمکی به ما میکنند

کد: 140305188004025123

، (اخبار رسمی): ابزار های که به افراد در پایش وضعیت سلامت و بهداشت آنها کمک کرده و با هزینه ای بسیار کم و رایگان و به صورت آنلاین و آفلاین دید کلی از وضعیت بهداشت به افراد میدهند

ابزارهای سلامت چه هستند و چه کمکی به ما میکنند
ابزارهای سلامت چه هستند و چه کمکی به ما میکنند

ابزار های سلامتی یکی از جنبه های مثبت زندگی در دنیای مدرن کنونی است. این ابزار ها باعث میشوند تا بتوانیم به راحتی و با هزینه بسیار کم و حتی رایگان وضعیت سلامت، بهداشت و پزشکی خود را پایش کرده و اطلاعات کلی و مفیدی نسبت به آنها بدست آوریم.

ابزار های سلامت به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی شده که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از رایج ترین نوع سخت افزاری آنها سنسور های تشخیص مقدار ضربان قلب در ساعت ها و دستبند های هوشمند است. نوع نرم افزاری آنها اپلیکیشن های و وب سایت هایی هستند که به کمک ابزار های سلامت آنلاین برخی از جوانب و وضعیت بهداشتی شما و خانواده تان برایتان را بدست می آورند مانند پیش بینی و محاسبه آنلاین قد فرزند.

مزیت ابزار های سلامت چیست؟

استفاده از این ابزار های سلامت آفلاین و آنلاین با هزینه بسیار کم امکان پذیر است  و بسیاری از آنها هم مجانی قابل استفاده میباشد. از دیگر مزیت های آن های می توان به عدم نیاز مراجعه حضوری به درمانگاه ها و پزشکان شاره کرد زیرا به راحتی و با صرف هزینه ای کم و یا رایگان می توانید از آنها استفاده کنید.

کاربرد ابزار های سلامت آنلاین چیست

کاربرد اصلی آنها محاسبه وضعیت سلامت و پارامترهای مربوط به حوزه بهداشت و درمان است. مثلا با استفاده از آنهای میتوانید رنگ چشم کودک خود را پیش بینی کنید. یا تست بینایی رنگی یا کوررنگی از خود بگیرید. همچنین بسیاری از آنها برای کمک به مسائل بهداشتی و سلامت بانوان طراحی و ساخته شده اند. فرض کنید ساعت شما همیشه در حال پایش فشار خون، سطح اکسیژن خون، میزان قند خون و دیگر پارامتر های مهم و حیاتی در بدن شما باشد و این اطلاعات را با سیستم های نرم افزاری قدرت گرفته از هوش مصنوعی تبادل کند. در هنگام خطر و مواردی که سلامتی شما دچار اشکال شود این سیستم های به شما اخطار داده و حتی در صورت لزوم با مراکز درمانی و اورژانس تماس برقرا کرده و لوکیشن و سابقه بیماری و وضعیت سلامتی تان را به سرعت برای آنها ارسال می کنند. احتمالا می توانید تصور کنید که این فرآیند تا چه حد می توانید جان شما را نجات داده و احتمال مرگ و میر را کاهش دهد.

برخی از این ابزار های جنبه اطلاع کلی دارند  و با کمک آنها می توانید مثلا زمان مجددی که میتوانید دوباره خون اهدا کنید را برایتان محاسبه میکنند. یا به شما کمک می کنند مقدار وزن ایده آل و بی ام آی خود را محاسبه کند.

آینده ابزار های سلامت چگونه است؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی به خصوص هوش مصنوعی آینده ای بسیار روشن در زمینه پایش وضعیت سلامت و محاسبات مربوط به پزشکی توسط خود افراد خواهیم بود. پیشرفت سنسور ها و  کاهش قیمت آنها و کم شدن ضریب خطا از یک سو و رشد پرشتاب نرم افزار و هوش مصنوعی نوید روزهای بسیار روشنی در زمینه ابزار های سلامت دارند.

اما به یاد داشته باشید در حال حاضر هیچ کدام از این ابزار های جایگزین مراجعه به متخصصین و پزشکان نیستند و مراجعه دوره ای به آنها و انجام آزمایش های تخصصی یکی از مهمترین کارهایی است که برای حفظ سلامت خود و خانواده باید انجام دهید. شما فقط باید به یک پزشک تایید شده اعتماد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر سلامتی

عصر سلامتی آخرین اخبار و مطالب حوزه بهداشت و درمان را به اطلاع مخاطبین خود می رساند. ابزار هایی نیز برای کمک به مخاطبین به منظور آگاهی از وضعیت بهداشت و درمان آنها آماده شده است و همه می توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان