اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307078145222956
در دسترس نیست

قیمت جرثقیل سقفی سوله در سال 1403

قیمت جرثقیل سقفی سوله در سال 1403

کد: 140307078145222956

، (اخبار رسمی): قیمت جرثقیل سقفی سوله در سال 1403 تحت چه عواملی تغییر میکند؟

قیمت جرثقیل سقفی سوله در سال 1403
قیمت جرثقیل سقفی سوله

قیمت جرثقیل سقفی سوله به میزان دهانه، ظرفیت، ارتفاع بالابری، سرعت حرکت و ... بستگی دارد.

جرثقیل سقفی سوله، نوعی جرثقیل سقفی است که به طور معمول در سوله ها، کارخانه ها و سالن های تولید مورد استفاده قرار میگیرد. جرثقیل های سقفی سوله در سوله های کوچک و بزرگ برای بارگیری و حمل بارها تا بالاترین ظرفیت به کار گرفته می شوند.

جرثقیل سقفی سوله در سوله ها جهت بارگیری و جابجایی اجسام سبک، متوسط، سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. آنها از ۳ تن تا ۲۵۰ تن و حتی در مواردی بیش از این ظرفیت نیز ساخته می شوند. ساخت جرثقیل سقفی سوله با بیش از ۲۵۰ تن ظرفیت بارگیری، به توانمندی فنی و دانش سازنده جرثقیل مرتبط است.

انواع جرثقیل سقفی سوله

انواع جرثقیل های سقفی سوله شامل دو نوع تک پل و دو پل می باشند. انتخاب هر کدام برای سالن یا سوله به تناژ و دهانه سوله بستگی دارد. جرثقیل های تک پل سقفی میزان ظرفیت و دهانه کمتری نسبت به نوع دوپل دارند.

  1. جرثقیل سقفی سوله تک پل (برای ظرفیت بارگیری کمتر از ۱۰تن)
  2. جرثقیل سقفی سوله دو پل (برای ظرفیت های بالاتر از ۱۰ تن)

عوامل تاثیر گذار بر قیمت جرثقیل سقفی سوله:

  • ظرفیت یا تناژ بار:

ظرفیت بار جرثقیل سقفی سوله یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت نهایی جرثقیل  است. قیمت این جرثقیل با میزان ظرفیت آن رابطه مستقیم دارد. در نتیجه با افزایش ظرفیت قیمت بالاتر می رود.

  • دهانه جرثقیل در سوله:

طول دهانه به فاصله بین دو تکیه گاه انتهایی جرثقیل اشاره دارد. هرچه دهانه طولانی تر باشد، مواد بیشتری برای ساخت مورد نیاز است که می تواند هزینه را افزایش دهد.

  • ارتفاع بالابری:

حداکثر ارتفاعی که جرثقیل می تواند بار را بلند کند به معنی ارتفاع بالابری است. هرچقدر ارتفاع بالابری بیشتر باشد، مسلما روی افزایش قیمت جرثقیل سقفی سوله تاثیر می گذارد.

  • سرعت حرکت:

سرعتی که جرثقیل می تواند بار را بارگیری و جابجا کند بر قیمت جرثقیل سقفی سوله تأثیر می گذارد. جرثقیل‌های سریع‌تر به دلیل نیاز به قطعات قوی‌تر، گران‌تر هستند.

  • سازنده:

سازنده جرثقیل سقفی سوله بر قیمت آن تأثیرگذار است. برندهای معروف با شهرت بیشتر و قابلیت اطمینان بالاتر نسبت به برندهایی که کمتر شناخته شده اند، قیمت های بالاتری دارند.

  • آپشن های اضافی:

ویژگی های اضافی مانند کنترل از راه دور، سیستم های ضد نوسان و سیستم های جلوگیری از برخورد می تواند به قیمت جرثقیل اضافه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۴۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید