اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102351714948

سامانه تلفنی مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی راه‌اندازی شد

کد: 1394102351714948

https://goo.gl/tmWpqg

، تهران , (اخبار رسمی): مشاوره تحصیلی این روزها به یکی از ضرورت‌های تحصیلی تبدیل شده است. برخی از این مشاوره‌ها به صورت حضوری انجام می‌گیرد و برخی نیز به صورت آنلاین یا تلفنی. این موسسه‌ها برای رفع نیاز مشتریان با کسب مجوز، فعالیت خود را برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به متقاضیان راه‌اندازی کرده‌اند و درصدد هستند تا در انتخاب بهتر رشته‌های تحصیلی و همچنین دانشگاه‌ها به داوطلبان کمک کنند.

صدای راهنما-تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در کشور

موسسه صدای راهنما به عنوان تخصصی‌ترین سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی در کشور با کمک مشاوران تخصصی خود اقدام به مشاوره در تمامی مقاطع تحصیلی برای داوطلبان عزیز در سراسر کشور کرده است

موسسه صدای راهنما به عنوان یکی از سامانه‌های مشاوره تحصیلی تلفنی در کشور با کمک مشاوران خود اقدام به مشاوره در تمامی مقاطع تحصیلی برای داوطلبان کرده است.

گفتنی است که تماس با این مجموعه همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب (حتی ایام تعطیل) و فقط از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 9099071290 تماس گرفته یا به آدرس www.sedayerahnama.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی صدای راهنما

«صدای راهنما»تخصصی‌ترین مرکز مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی در کشور به همراه تیم مشاوران خود به مشاوره رشته‌های دانشگاهی در تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی، کاردانی به کارشناسی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد،دکترا و دانشگاه علمی کاربردی، موسسات غیرانتفاعی، پیام نور، ثبت‌نام و اعلام نتایج آزمون‌ها،انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی، مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی و مشاوره کنکور 95 می‌پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان