اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395012354785112

نخستین ربات جست‌وجوی پرواز در تلگرام راه‌اندازی شد

کد: 1395012354785112

http://j.mp/1SD3xSX

، تهران , (اخبار رسمی): برای اولین بار در ایران جست‌وجوی پروازهای سیستمی و چارتر با استفاده از تلگرام و از طریق ربات تراولنا امکان‌پذیر شد. از این پس کاربران می‌توانند با استفاده از این چت‌بات بهترین نرخ بلیت هواپیما را به آسانی در مسیرهای داخلی و خارجی پیدا کرده و علاوه بر آن ارزان‌ترین پیشنهادات موجود، در سایر تاریخ‌های نزدیک به تاریخ مورد نظر را نیز دریافت کنند.

نخستین روبات جست‌وجوی پرواز در تلگرام راه‌اندازی شد

تمامی کاربرانی که روبات تراولنا را Start کنند 20 هزار تومان هدیه دریافت خواهند کرد که در قالب کد تخفیف خرید از ربات تلگرام و یا سایت تراولنا در اختیارشان قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط‌ عمومی تراولنا، حسن قاسمی‌نژاد مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: «اگر بخواهم تعریفی ساده از چت‌بات داشته باشم، در دنیای امروز، چت‌بات‌ها نرم‌افزارهایی هستند که با آنها چت می‌کنیم تا کاری را برایمان به انجام برسانند. چت‌بات تلگرامی تراولنا نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاربران تلگرامی می‌توانند با جست‌وجوی @travolnabot در تلگرام خود و کلیک بر روی دکمه Start به سرعت جست‌وجوی پرواز مورد نظر خود را آغاز کرده و با اعلام مبدا و مقصد و زمان سفر خود تنها در چند ثانیه بهترین نرخ‌های بلیت هواپیما را بیابند و از ارزان‌ترین قیمت‌های موجود همه شرکت‌های هواپیمایی در سایر تاریخ‌ها (در مسیر‌های رفت و برگشت) نیز مطلع شوند. البته با تلاش‌های مستمر درصدد هستیم کارآیی این روبات را گسترش دهیم، به‌طوری‌که کاربران بتوانند درخصوص موضوعات موردنظر در حوزه کاری تراولنا با این چت‌بات صحبت کرده و تمامی نیازهای خود برای سفر به مقصد مورد نظر را با آن در میان گذاشته و بهترین گزینه‌ از قبیل بلیت درخواستی برای مقصد مورد نظر، هتل، قیمت و نوع شرکت هواپیمایی را دریافت کنند.»

وی افزود: «یافتن همزمان پرواز‌های چارتری و سیستمی در تمام مسیر‌های داخلی و خارجی، یکی از نیازهای مهمی است که مسافران همواره به دنبال آن بوده‌اند، به‌طوری‌که با قیاس کردن آنها می‌توانند تصمیم‌گیری مطمئن‌تری را اتخاذ کنند. ما در ابتدا توانستیم در تراولنا که یک وب‌سایت رزرو آنلاین هتل و بلیت هواپیماست، امکان یافتن هرچه سریع‌تر و آسان‌تر بلیت به تمامی مقاصد با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف نظیر قیمت، تاریخ، نوع پرواز، نوع شرکت هواپیمایی که مورد انتظار مسافر هست را فراهم کرده و از سوی دیگر با راه‌اندازی روبات جست‌‌و‌جوگر پرواز در تلگرام نوآوری در این موضوع داشته باشیم.»

قاسمی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر امکان رزرو پرواز و هتل در تراولنا به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته از هر جای دنیا فراهم است، تصریح کرد: «در کسب‌وکارهایی با حوزه‌های مشابه در دنیا، ایجاد خلاقیت و راه‌اندازی امکانات مختلف نقاط تمایز و تفاوت را بین آنها به‌وجود می‌آورد. ماهم توجه خود را بر این موضوعات قرار داده‌ایم، به طوری‌که درصدد هستیم در هفته‌های آینده امکانات تازه و متفاوت دیگری به مشتریان خود معرفی کنیم.»

گفتنی است، تمامی کاربرانی که روبات تراولنا را Start کنند 20 هزار تومان هدیه دریافت خواهند کرد که در قالب کد تخفیف خرید از ربات تلگرام و یا سایت تراولنا به آدرس www.travolna.com در اختیارشان قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تراولنا (Travolna)

تراولنا یک پورتال آنلاین منحصربه‌فرد جهت جست‌وجو و رزرو هتل و پرواز است. دفتر مرکزی ما در دبی بوده و نمایندگان ما در کشورهای منطقه آماده ارائه خدمات هستند. تراولنا مجموعه کاملی از پروازهای سیستمی و چارتری را در مسیرهای داخلی و بین‌المللی با بهترین قیمت و بدون واسطه به همراه گلچینی از بهترین هتل‌های سراسر دنیا ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]