اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365255605

در راستای حمایت از ورزش و مسوولیت های اجتماعی صورت گرفت

آسیاتک حامی رقابت های شطرنج قهرمانی مدارس

کد: 1395042365255605

http://goo.gl/N8GuJX

، تهران , (اخبار رسمی): رقابت های شطرنج قهرمانی مدارس آسیا به میزبانی استان تهران و با حمایت شرکت آسیاتک آغاز شد.

آسیاتک حامی رقابتهای شطرنج قهرمانی مدارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، دوازدهمین دوره رقابت‌های شطرنج قهرمانی مدارس آسیا در ایران با عنوان «یادبود شهید فهمیده» در 6 رده سنی 7 تا 17 سال و در سه بخش استاندارد، سریع و نیمه سریع از 19 تیرماه آغاز شده که در 9 دور به روش سوئیسی در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور 480 شطرنج باز از 17 کشور آسیایی در 28 تیر ماه با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.

در مراسم افتتاحیه رییس فدراسیون جهانی شطرنج، سجادی و  احمدی معاونان وزیر ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و میرزا آقابیگ رئیس توسعه ورزش، خانم سلیمی رئیس ورزش بانوان استان تهران و آناتولی کارپف قهرمان شطرنج جهان و برخی دیگر از مسئولان ورزشی کشور حضور داشتند.

شرکت آسیاتک در راستای افزایش سطح آگاهی‌های عمومی به ویژه در حوزه حمایت از ورزش و مسوولیت‌های اجتماعی خود، حامی مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس آسیا شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]