اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571185615

ارس مقصد جدید مارکوپولو

کد: 1395050571185615

https://goo.gl/g53kjH

، تبریز , (اخبار رسمی): گروه گردشگری مارکوپولو به عنوان یکی از هلدینگ های مطرح کشور با برگزاری نخستین تور ارس گردی، این منطقه آزاد را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در فهرست تورهای تابستان 95 خود قرار داد.

ارس مقصد جدید مارکوپولو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، آژانس بین المللی و فعال در حوزه گردشگری مارکوپولو ارس را بعنوان مقصد جدید گردشگری تورهای داخلی خود قرار داد.

گفتنی است این تورها تا آخر شهریورماه سالجاری در روزهای آخر هفته با هدف بازدید از جاذبه های تاریخی ارس برنامه ریزی و اجرا می شود.

بر اساس فهرست تدوین شده 8 تور خانوادگی تا پایان فصل تابستان برای علاقمندان ارس گردی و بازدید از جلفا پیش بینی شده است.

گفتنی است منطقه آزاد ارس یکی از زیباترین مناطق گردشگری ایران بوده و به اذعان بسیاری از کارشناسان و مسؤلین حوزه گردشگری، ارس با توجه به وجود جاذبه های گردشگری متعدد در حوزه های میراث فرهنگی، آثار باستانی و طبیعت بکر و مناطق حفاظت شده حیات وحش و ده ها عنوان دیگر توان تبدیل به قطب جدید گردشگری ایران را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی