اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778125817

تهران بازهم گرم می شود

کد: 1395051778125817

http://goo.gl/V3byIa

، تهران , (اخبار رسمی): دمای هوای تهران طی 48 ساعت آینده با روندی افزایشی به 38 درجه سانتیگراد برسد.

تهران بازهم گرم می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل  از سازمان هواشناسی ، کمینه و بیشینه دمای هوای امروز یکشنبه 17 مرداد ماه ، 25 و 37 و برای روز دوشنبه 26 و 38 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

دراین گزارش با بیان اینکه دمای هوای شهرستان ورامین به عنوان گرمترین منطقه استان تهران ظرف سه روز آینده به 41 درجه می رسد، فیروزکوه با دمای هوای 12 درجه، خنک ترین نقطه استان دراین مدت عنوان شده است.

براساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان دراین مدت صاف تا کمی ابری همراه با با وزش باد پیش بینی شده است.

دراین گزارش، ورامین و فیروزکوه با دمای 39 و 11 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان