اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879145699

رونمایی از 140عنوان کتاب جدید پایه دهم

کد: 1395051879145699

http://goo.gl/zwh6Hm

، تهران , (اخبار رسمی): 140 عنوان کتاب جدید از سوی آموزش و پرورش رونمایی شد.

رونمایی از 140عنوان کتاب جدید پایه دهم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی  اصغر فانی ،وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: این اجلاس میراث ماندگار شهید رجایی است و امروز معاون اول رئیس جمهور، مسئولان و مدیران آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
وی افزود: آموزش و پرورش هر کشور آیینه تمام نمای آن کشور است و خلق آینده هر کشور در آن رقم می خورد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمین اصلی ترین عناصر موثر در فرایند تعلیم و تربیت هستند، تصریح کرد: نظام جدید به پایه دهم رسیده است و امسال در پایه دهم و با اصلاحات پایه ششم 140 عنوان کتاب جدیدالتألیف را خواهیم داشت که امروز رونمایی می شود.
فانی افزود: دروس جدیدی برای پایه دهم تصویب و چاپ کردیم که تفکر و سواد رسانه ای، انسان و سلامت، سبک زندگی و انسان و محیط زیست از جمله آنهاست و امیدواریم با این اقدام آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای اجتماعی، فرهنگی و انسانی آشناتر شوند.
وی ضمن تقدیر از دولت برای اجرای رتبه بندی معلمان گفت: بودجه از 16.8 هزار میلیارد تومان در سال 92 به 30.5 هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رشد بیش از 82 درصدی را نشان می دهد. بر این اساس سهم این وزارتخانه از بودجه از 12.2 درصد به 14.9 درصد رسیده است.
فانی به پیشنهادی از سوی آموزش و پرورش که در دستور کار دولت قرار دارد اشاره کرد و گفت: پیشنهاد تشکیل ستاد هماهنگی و پشتیبانی در اجرای سند تحول بنیادین را ارائه کرده‌ایم و امید است با تحقق آن سایر دستگاهها با ما در اجرای سند مشارکت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب