اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182115915

شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از فردا آغاز می شود

دیدار با مدیران «هوراند»در نمایشگاه تهران

کد: 1395052182115915

http://goo.gl/W5b8dW

، تهران , (اخبار رسمی): صنایع الکترونیک افشار (هوراند) با حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، از مخاطبان دعوت و خواستار بازدید علاقمندان از غرفه این شرکت شد.

حضور در نمایشگاه
حضور در نمایشگاه

به گزارش روابط عمومی صنایع الکترونیک افشار (هوراند)،  این شرکت در  شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور خواهد داشت.

بر اساس این اطلاعیه ، با آغاز رسمی  نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران، این شرکت با دعوت از مخاطبان صنعت ساختمان خواستار بازدید علاقمندان از غرفه این شرکت شد. 
نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و از تاریخ  22 الی 25 مردادماه 1395 برگزار خواهد شد.

علاقمندان به دیدار با مدیران این مجموعه و رایزنی های اقتصادی می توانند به سالن 38 A غرفه ی شماره 15مراجعه کنند.

گفتنی است صنایع الکترونیک افشار در سال 1370 هجری شمسی در تهران تأسیس و در سال 1372 موفق به اخذ پروانه و گواهینامه فعالیت صنعتی از اداره کل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع در بخش تولید انواع سیستم های پیام رسانی و پیجینگ و کمک آموزشی شد.
این شرکت تولید، طراحی و اجرای سیستم های میکروفن کنفرانس و سیستم های صوت عمومی و حرفه ای،  طراحی و اجرای سیستم های روشنایی نور عمومی و تخصصی و طراحی و اجرای انواع دوربین های مدار بسته، ویدئو پروژکتور و پرداه های نمایش را انجام می دهد.
شعار اصلی این شرکت «ما تلاش می کنیم سازمانی حرفه ای در نوآوری، طراحی و اجرای سیستم های صوت، نور پردازی و تصویر باشیم» است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوراند

صنایع الکترونیک افشار(هوراند) در اوایل دهه 70 شمسی در تهران تأ سیس و در سال 1372 موفق به اخذ گواهی فعاّلیت صنعتی از وزارت صنایع ایران گردید. تولید انواع آمپلی فایر و باندهای صوتی، تیونر، اکو، لابراتوار آموزش زبان، سیستم های میکروفن کنفرانس از نخستین فعاّلیت های تولیدی آن بوده و پس از آن بر حسب نیاز مشتریان، سازمان مهندسی نصب و راه اندازی و پشتیبانی هوراند سازماندهی شده و در کنار تولید به فعاّلیت ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]