اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789155532

مترو و اتوبوس را با 50 درصد تخفیف استفاده کنید

کارت تخفیف متنوع بلیت الکترونیک درتهران

کد: 1395052789155532

http://goo.gl/5Aibjk

، تهران , (اخبار رسمی): شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس register.eticket.tehran.ir نسبت به تهیه کارت‌های بلیت الکترونیک تخفیفی (50 تا 90درصدتخفیف) برای استفاده از مترو و اتوبوس تهران اقدام کنند.

تخفیف بلیت
تخفیف بلیت

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن‌سُها ، مطابق مصوبه شورای شهر تهران و در راستای ترویج استفاده شهروندان از حمل‌و‌نقل عمومی، تخفیف‌های متنوعی برای شهروندان مختلف در نظر گرفته شده است.

شرکت توسن‌سُها به عنوان مجری بلیت الکترونیک تهران، این تخفیفات را در قالب کارت‌های تخفیف دانش‌آموزی (50درصد تخفیف)، دانشجویی (50 درصدتخفیف)، منزلت (90درصد تخفیف)، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد (50درصد تخفیف) ساماندهی نموده است.

برای استفاده از این تخفیفات کافی است شهروندان به آدرس اینترنتی register.eticket.tehran.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. کارت تخفیفی در مدت زمان کوتاهی برای ایشان صادر شده و از طریق پست یا ایستگاه‌های مترو (به انتخاب شهروندان) تحویل می شود.

همچنین عموم شهروندان که شامل هیچ کدام از اقشار فوق الذکر نیستند، می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی از کارت‌های تخفیف 33 درصد برای استفاده از اتوبوس و مترو برخوردار شوند. لازم به ذکر است معلولان و جانبازان می توانند از همین آدرس اینترنتی کارت رایگان استفاده از مترو و اتوبوس را دریافت کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توسن سها

شرکت سها در ابتدای سال 1389 با هدف تکمیل حوزه های فعالیت گروه توسن تشکیل گردید. بلیت الکترونیک به عنوان نقطه اشتراک حوزه های ITS و Micropayment به عنوان محور فعالیتهای آغازین این شرکت در نظر گرفته شد. شرکت سها پس از اجرای بزرگترین پروژه بلیت الکترونیک کشور در شهر تهران، راهکارها و محصولات خود را در سایر حوزه های سیستمهای هوشمند حمل و نقل و پرداخت خرد توسعه داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]