اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789545710

برگزاری نمایشگاه فن بازار در شهریورماه

کد: 1395052789545710

http://goo.gl/9RHXk5

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه فن بازار، فناوری های منتخب دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور سوم الی پنجم شهریور 1395 در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه فن بازار در شهریورماه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف، در این نمایشگاه فناروی های منتخب از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری سال 1394 که داری سطح آمادگی فناوری (TRL)، هفت به بالا بوده و شرایط لازم برای سرمایه-گذاری و تجاری سازی را دارند، ارائه خواهند شد.

تا کنون بیش از 400 فناوری آماده تجاری سازی از 70 دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده و در عین حال با برخی موسسات تامین مالی، بانک ها، صندوق های حمایتی و خطرپذیر از بخش های دولتی و خصوصی نیز برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

 به علاوه طی هماهنگی با استانداری گیلان مقرر شد تا جدول فناورهای متقاضی حضور برای همه استانداری ها، اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و انجمن ها و تشکل های صنعتی بخش خصوصی نیز ارسال، تا ضمن حضور در نمایشگاه از فناوری های ارائه شده بازدید و در صورت تأمین نظر و شرایط طرفین امکان انعقاد تفاهم نامه و قرارداد فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف با در اختیار داشتن 2700 مترمربع زیر بناى مفید از سال 1382 با ارایه خدمات حمایتى از ایجاد و توسعه حرفه هاى جدید توسط کارآفرینان در قالب واحدهاى نوپاى فعال صاحب ایده در حوزه فناوریهاى پیشرفته و اهداف اقتصادى مبتنى بر دانش و فناورى پشتیبانى مى کند تا براى حضور مؤثر و مستقل در صحنه توسعه اقتصادى و فناورانه در سطوح ملى و فراملى کشور آماده گردند.این مرکز در بهمن 1387 موفق به اخذ مجوز قطعى از وزارت علوم، تحقیقات و فناورى شد. حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه،کمک به رونق اقتصاد محلى مبتنى بر دانش و فناوریهاى پیشرفته،ایجاد فضاى مناسب جهت تجارى کردن دستاوردهاى تحقیقاتى و فناورانه،بستر سازى در راستاى ایجاد فرصتهاى شغلى به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهى جهت توسعه فناورى‌هاى پیشرفته،تخصیص فضا و امکانات براى گسترش و رشد واحدهاى کوچک و متوسط دانش بنیان فعال در زمینه فناوریهاى نوین از جمله اهم اهداف و مأموریت‌های این مرکز است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش