اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890215364

توسط بانک قوامین ارایه شد

پرداخت جرایم رانندگی با"جی بی فون"

کد: 1395052890215364

http://goo.gl/qeEgxo

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین از امکان پرداخت قبوض جرایم راهنمایی و رانندگی با سامانه "جی بی فون" (تلفنبانک) خبر داد.

"جی بی فون"قوامین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، کامبیز مطلق معاون فناوری اطلاعات این بانک با اعلام این خبر گفت: در جهت توسعه خدمات در حوزه بانکداری الکترونیک، پس از راه اندازی قابلیت پرداخت قبوض جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق دستگاه های خودپرداز وسامانه «جی بی نت» (اینترنت بانک) ، معاونت فاوا بانک قوامین در تازه ترین اقدام، امکان پرداخت قبوض جرایم راهنمایی ورانندگی را بر روی سامانه «جی بی فون» (تلفنبانک) نیز میسر کرده است.

وی ادامه داد: هموطنان در سراسر کشور با شماره گیری تلفن 84270 ( 021) وارتباط با سامانه «جی بی فون» بانک قوامین می توانند از طریق کلیه کارت های عضو شبکه شتاب با وارد کردن شناسه قبض جریمه وشناسه پرداخت  که در پایین برگ جریمه درج شده به آسانی نسبت به پرداخت مبلغ جریمه خود اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | حقوقی و قانون