اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091635575

تیم فوتبال ساحلی ایران به چین رفت

کد: 1395053091635575

http://goo.gl/zyinq5

، تهران , (اخبار رسمی): شب گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 9 بازیکن جهت شرکت در نخستین دوره از رقابت های قاره آسیا راهی اردوس چین شد.

تیم فوتبال ساحلی ایران را به چین رفت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، نخستین دوره از رقابتهای تورنمنت فوتبال ساحلی قاره آسیا از امسال به میزبانی چین برگزار می شود. در این رقابتها از هشت تیم برتر رده بندی آسیا جهت شرکت در مسابقات دعوت شده که به همین منظور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان تیم برتر آسیا ساعت 22:20 شب گذسته (جمعه) کشورمان را به مقصد چین ترک کرد.
در این تورنمنت پیمان حسینی ، محمد احمد زاده ، مسلم مسیگر، امیرحسین اکبری ، مصطفی کیانی ، محمدعلی مختاری ، حمید بهزادپور ، سیدعلی ناظم ، حسن عبدالهی و فرید بلوکباشی شاگردان میرشمسی جهت رویارویی برابر حریفان را تشکیل می دهند. البته امیرحسین اکبری که از مهره های کلیدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است به احتمال زیاد امروز یا نهایتا فردا عازم چین می شود تا به سایر بازیکنان بپیوندد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از سفری طولانی و با حدود 24ساعت پرواز ساعت 22:35 امشب (شنبه) به محل برگزاری مسابقات می رسد.
گفتنی است این تورنمنت از روز سه شنبه (دوم شهریورماه) آغاز می شود و درنخستین روز از بازیها ملی پوشان کشورمان به مصاف تیم ملی بحرین می روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش