اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053194085638

باحضور100 شرکت حمل و نقل داخلی و 400 شرکت حمل و نقل ترانزیتی برگزارشد

نشست شرکتهای حمل ونقل دررابطه با قاچاق

کد: 1395053194085638

http://goo.gl/m4j8KV

، تهران , (اخبار رسمی): حسب پیشنهاد کمیسیون استان تهران جلسه ای با حضور 100 شرکت حمل و نقل داخلی و 400 شرکت حمل و نقل ترانزیتی با محوریت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران برگزار شد.

جلسه شرکتهای حمل ونقل دررابطه با قاچاق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سنتاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،حسب پیشنهاد کمیسیون استان تهران جلسه ای با حضور 100 شرکت حمل و نقل داخلی و 400 شرکت حمل و نقل ترانزیتی با محوریت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران برگزار شد.

با توجه به اینکه در موضوع قاچاق عامل حمل و نقل وجود داشته و یک طرف پرونده های متشکله شرکت حمل و نقل یا راننده منتسب به آن شرکت می باشد، در جهت آگاهی بخشی تبعات اقدامات چالش آفرینی که از سوی این شرکت ها ناخواسته در جهت کمک به انتقال قاچاق کالاها صورت می پذیرد و همچنین مرور قانون مبارزه با قاچاق کالاوارز  این جلسه برگزار شد.
در این جلسه دبیر کمیسیون استان تهران، مدیر‌کل ترانزیت گمرک ایران، مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان تهران، معاون حقوقی گمرک تهران و رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی تهران بزرگ، ضمن بیان مواردی ، به بحث و تبادل نظر پرداختند و به سوالات و ابهامات حاضران در جلسه پاسخ داده شد.
همچنین مقرر شد در صورت نیاز زیرمجموعه‌های این شرکت ها به کلاس های آموزشی و مراقبتی، هماهنگی لازم با کمیسیون استان تهران صورت پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]