اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105555759

به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار می شود

جشنواره "شکوفه های مهر" در شهروند

کد: 13950609105555759

http://goo.gl/p0jiqC

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت شهروند به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید از فروش فوق العاده با عنوان شکوفه های مهر خبر داد.

جشنواره "شکوفه های مهر" در شهروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شرکت شهروند، سید اکبر علوی  از آغاز فروش فوق العاده به مناسبت آغاز سال تحصیلی خبر داد و افزود: در این جشنواره بالغ بر 8 هزار قلم کالا به مشتریان ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد:فروش فوق العاده شهروند که با عنوان شکوفه های مهر برگزار می شود، از 7 شهریور الی 10 مهر ماه برقرار می باشد و شهروندان می توانند برای تهیه مایحتاج خود در زمینه لوازم التحریر، پوشاک، کوله پشتی مدارس و ... در سایر نقاط شهر تهران از تخفیفات ویژه شهروند بهره مند شوند.
وی در خصوص تخفیفات ارائه شده از سوی شرکت شهروند اظهار داشت: در این جشنواره بیش از 8 هزار قلم کالا با تخفیف 50 درصدی عرضه می شود البته این تخفیفات در زمینه اقلام پروتئینی به میزان 30 درصد خواهد بود.
علوی با بیان اینکه هدف و خواست شهروند تامین رضایت مشتریان است، گفت: درهمین راستا همزمان با آغاز فروش فوق العاده شهروند فروشگاه های بهرود، ایران زمین، لویزان، بهاران، المپیک، آزادگان، نبوت، صادقیه، حکیمیه، آل احمد و خانی آباد تا 12 شب و بقیه فروشگاه ها تا زمان حضور آخرین مشتری خدمات دهی خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدماتی کالای شهروند

سال تاسیس شرکت خدماتی کالای شهروند: 1373 اولین فروشگاه: شهروند بیهقی واقع در میدان آرژانتین موضوع فعالیت: ارائه و تأمین خدمات کالا و مایحتاج شهروندان حوزه فعالیت: تهران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه