اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106435991

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد

بسیج امکانات برای تامین ایمنی فضاهای شهری

کد: 13950609106435991

http://goo.gl/V6W3hP

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بسیج کلیه امکانات برای تامین ایمنی فضاهای شهری خبر داد.

بسیج امکانات برای تامین ایمنی فضاهای شهری

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران،   مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه شهر تهران که با محوریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد این حوزه و معاونین خدمات شهری مناطق برگزار شد، پس از استماع گزارش سازمان آتش نشانی در خصوص آمار حریق و حوادث در سطح شهر تهران، گفت: ایمنی شهری از مباحث بسیار کلیدی و مهمی است که باید به شکل ویژه به آن پرداخت بنابراین پس از شناسایی و احصاء مسائل و مشکلات به فوریت نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

  یزدانی در ادامه با اشاره به شناسایی نقاط ناایمن در مناطق 22 گانه توسط سازمان آتش نشانی گفت: تمامی مناطق باید به فوریت نسبت رفع نقاط ناایمنی که سازمان آتش نشانی تعیین کرده است بپردازند تا از وقوع حوادث جلوگیری کنیم.

وی بر بازدیدهای مستمر میدانی مسوولین نواحی و مناطق از سطح محدوده تاکید کرد و گفت: در بازدیدهای میدانی به مباحث یک یکم و مینیاتوری توجه کنید و دوره های آموزشی را برای مسوولین و متصدیان نواحی و مناطق و مسوولین اماکن و فضاهای عمومی شهر تهران برگزار کنید.

معاون شهردار تهران با بیان این که موشکافانه به مباحث ایمنی در سطح شهر تهران بپردازید، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد پیمانکاران و چگونگی انجام امور در کلیه مناطق اصل بسیار مهمی است که باید به شکل ویژه ای به آن توجه شود.

یزدانی به لزوم فرهنگ سازی در خصوص حوادث، حریق و ایمنی پرداخت و گفت:آگاهی شهروندان در خصوص حوادث و حریق و ارتباط این موضوع با سازمان آتش نشانی برای حضور در محل وقوع؛ الزام آور است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به طرح ایمن سازی اماکن پرخطر شهر تهران گفت:اکیپ های ویژه ای برای بازدیدهای میدانی و تامین ایمنی فضاهای شهری تشکیل شود و در تمامی موضوعات باید مباحث HSE رعایت و اجرا گردد.

 یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نگهداشت مطلوب شهر تهران گفت: نظافت شهر تهران همیشه باید جزو الویت ها قرار گیرد بنابراین با جدیت این موضوع را دنبال کنید.

وی با بیان این که ما به عنوان خادم مردم بدنبال خدمت به شهر و تامین رضایتمندی حداکثری شهروندان هستیم، تصریح کرد: بدنبال ایجاد تحول در سطح محدوده خود باشید و برای رسیدن به وضعیت مطلوب، موارد ایمنی در حوزه های مختلف را احصاء و برطرف کنید.

یزدانی در ادامه اذعان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش ها کلیه کانال، مسیل ها، انهار و ... پاکسازی و لایروبی شوند.

وی با تاکید بر این که مناطق 22گانه با پیگیری از سامانه 1888،137 و احصاء مشکلات آبگرفتگی نسبت به حل آنها در مناطق محدوده خود بپردازند، خاطرنشان کرد: به طور ویژه به رفع مشکلاتی که منجر به وقوع آبگرفتگی در سطح شهر تهران می شود، بپردازید تا انشالله در این زمینه با هیچ گونه مشکلی در زمان بارندگی مواجه نشویم.

همچنین در این جلسه مهندس یزدانی بر موضوعاتی چون رسیدگی به شهرک ها در نواحی و مناطق،برگزاری نمایشگاه «باز باران»، وضعیت پل های مکانیزه، جایگاه های CNG ، وضعیت سدمعبر، وضعیت ایستگاه های میانی، اجرای فاز دوم باغ پرندگان،ساخت پارک بانوان در لویزان، بررسی وضعیت سرویس های بهداشتی،وضعیت پسماند خشک، اتمام نورپردازی پل صدر،توجه ویژه به میدان راه آهن، ایمن سازی کارگاه های عمرانی و ساختمانی، گودبرداری ها  و ... پرداخت و دستورات لازم را در خصوص هر یک از این مباحث صادر کرد.

لازم به ذکر است سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در این جلسه به ارائه آماری کلی از حریق و حوادث، علل و عوامل و مسائل و مشکلات پیش روی این سازمان پرداخت و پس از آن معاونان خدمات شهری مناطق 22گانه به تبادل نظر و طرح موضوعات مرتبط با این سازمان پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه