اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118415811

هلال احمر کشور اعلام آمادگی کرد

ارائه آموزش های پزشکی-بهداشتی در منطقه

کد: 13950618118415811

http://goo.gl/9y3Kmw

، تهران , (اخبار رسمی): هلال احمر برای ارائه آموزش های پزشکی و بهداشتی در منطقه اعلام آمادگی کرد.

ارائه آموزش های پزشکی-بهداشتی در منطقه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، سعید رحمانی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در دیدار با مایک آدمسون؛ مدیرکل اجرایی صلیب سرخ انگلستان و دیوید پپیات؛ مدیربخش بین الملل  صلیب سرخ انگلستان گفت: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران یک مجموعه بسیار بزرگ و مدرن است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران دیالیزی در آسیای میانه و آفریقا حضور دارند،ادامه داد: این شرکت آمادگی خود را برای آموزش در منطقه با کمک صلیب سرخ اعلام می کند.

به گفته مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر، این شرکت با تولید لوازم پزشکی یکبار مصرف و بزرگترین تولید کننده در منطقه محسوب می شود؛ البته تمرکز اصلی شرکت بر تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز دستگاه های دیالیز است که در حال حاضر هفت هزار دستگاه دیالیز در 500 مرکز در سراسر کشور وجود دارد.

وی به ارائه آموزش های رایگان به کشورهای افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و آفریقا اشاره کرد و یادآور شد: خدمت به مردم و تسکین آلام بشری از جمله وظایف جمعیت هلال احمر ایران محسوب می شود.

در این دیدار مایک آدمسون؛ مدیرکل اجرایی صلیب سرخ انگلستان نیز  با بیان اینکه  همواره از تجارب جمعیت هلال احمر ایران استفاده کرده ایم، عنوان کرد: ما در کشور بریتانیا چنین  شرکت بزرگ و گسترده ای برای تولید تجهیزات پزشکی نداریم.

وی به وجود برنامه های مختلف در زمینه بهداشت و فعالیت های بین المللی اشاره و خاطرنشان کرد: در انگلستان حدود یک میلیون خیر در زمینه کمک به صلیب سرخ فعالیت می کنند که ما از بعضی شرکت ها هم کمک می گیریم تا بتوانیم فعالیت‌های خود را در داخل و خارج کشور انجام دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]