اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121585840

افزایش ظرفیت سرویس مدارس استثنایی

کد: 13950621121585840

http://goo.gl/TRc6EM

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی با اعلام اینکه اتوبوس لازم در ایستگاه های مجاور مدارس در ساعات اوج رفت و آمد بیش بینی شده است از افزایش ظرفیت سرویس مدارس استثنایی خبر داد.

افزایش ظرفیت سرویس مدارس استثنایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، پیمان سنندجی  با اشاره به برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی در سال تحصیلی جدید گفت : با آغاز سال تحصیلی جدید اتوبوس های کافی در ایستگاه های مجاور مدارس در ساعات اوج ترافیکی در اختیار شهروندان گذاشته خواهد شد .وی با اشاره به تقویت ناوگان سرویس مدارس استثنایی گفت :سال گذشته برای 60 مدرسه کودکان استثنایی 55 سرویس پیش بینی شده بود که امسال تعداد سرویس کودکان استثنایی به 90 دستگاه ارتقا پیدا کرده است که این سرویس به شکل رایگان برای کودکان استثنایی ادامه پیدا خواهد کرد.

سنندجی با اشاره به برنامه های شرکت اتوبوسرانی در مهرماه گفت :ورود 50 دستگاه اتوبوس به سیستم اتوبوسرانی و توسعه خط اتویوس برقی ازخیابان 17 شهریور به میدان 17 شهریور در نزدیکی میدان امام حسین بخش دیگری از برنامه های مهر ماه است.به گفته مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی، تقویت ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی با بازگشایی مدارس بر کاهش سرفاصله ها و جابه جایی مسافران تاثیر خواهد گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از قدیمترین شرکت های حمل و نقل عمومی شهر تهران به شمار می رود که وظیفه جابه جایی شهروندان را بر عهده دارد. این شرکت از زیر مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه