اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126705566

تست پیکرسنجی درمسابقات قهرمانی تکواندو کشور

کد: 13950625126705566

https://goo.gl/A8NIKZ

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناسان کمیته استعدادیابی فدراسیون تکواندو با حضور در مسابقات قهرمانی کشور خردسالان پسر به پیکرسنجی 68 تکواندوکار حاضر در این رقابت‌ها پرداختند.

تست پیکرسنجی درمسابقات قهرمانی تکواندو کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان پسر که به میزبانی شهر یزد برگزار شد با حضور کارشناسان کمیته استعداد یابی فدراسیون تکواندو همراه بود.

هادی کاشانی مسئول کمیته استعدادیابی و لهراسبی از کارشناسان این کمیته طی دو روز در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا کرده و با توجه به حساسیت این موضوع به پیکرسنجی 68 تکواندوکار خردسال حاضر در این رقابت‌ها پرداختند.

تعیین شاخص‌های فیزیکی تکواندوکاران حاضر در مسابقات، هنجارسازی در راستای قهرمان‌پروری تکواندو برای اولین بار در رده‌سنی خردسالان جهت ورود به رده‌سنی نونهالان با کسب بیشترین امتیاز در پیکرشناسی تخصصی تکواندو، انتخاب نفرات برتر و تکواندوکاران دارای معیارهای فنی مناسب، تحلیل اطلاعات تکواندوکاران و انتخاب نفرات برتر برای ورود به کانون‌های استعدادیابی تکواندو و استفاده از تحلیل‌ها در راستای رسیدن به آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات مهمترین مواردی بود که در دستور کار این کمیته قرار داشت.

کمیته استعدادیابی فدراسیون تمام تلاش خود را به کار بست تا تمامی بازیکنان در اوزان مختلف را از نظر شاخص‌های فیزیکی و فنی متناسب با معیارهای تکواندو مورد بررسی قرار دهد تا بتواند نمونه‌گیری جامعی در سطح پیشرفته از رده‌سنی خردسالان داشته باشد که این موضوع فدراسیون را در نتیجه‌گیری کوتاه مدت کمک می‌کند و تکواندوکاران خردسال برای ورود به رده‌سنی نونهالان آماده خواهند شد.

گفتنی است؛ تمامی کسانی که به محل تست پیکرسنجی دعوت شده بودند در پایان دوره مقدماتی جز نفرات برتر هر وزن معرفی شدند و با معیارهای فنی کمیته هم سطح بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش