اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126775671

درمسابقات بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو رخ داد

پیروزی محمدی و شکست حسن نیا در روز نخست

کد: 13950625126775671

https://goo.gl/JYuPAQ

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو در شهر بریدچف اوکراین آغاز شد و در نخستین روز دو بوکسور کشورمان روی رینگ رفتند.

پیروزی محمدی و شکست حسن نیا در روز نخست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، تیم جوانان بوکس ایران در این رقابت های بین المللی حضور پیدا کرده و طی چهار روز با رقبای خود مبارزه می کند.

دراین رقابت ها تیم هایی از ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، آذربایجان، بلاروس، لهستان، مولداوی، الجزایر، لیتوانی و اوکراین حضور دارند.

در نخستین روز این رقابت ها قرار بود سامان مرادی نماینده وزن 69 کیلوگرم به روی رینگ برود اما پس از آنکه مشخص شد حریف وی از رژیم اشغالگر قدس است،نامبرده از پیکار با وی امتناع کرد.

اما امیررضا محمدی در وزن 56 کیلوگرم در نخستین دیدار خود مقابل بوکسوری از کشور لیتوانی به پیروزی رسید و به جمع هشت نفر برتر راه یافت.

در دیگر بازی روز نخست، رضا حسن نیا در 75 کیلوگرم با بوکسور گرجستانی رو به رو شد و در یک بازی نزدیک و حساس شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اما امروز و در ادامه این رقابت ها، در 81 کیلوگرم مهران یوسفی بوکسور الجزایری را پیش رو دارد.

در 91 کیلوگرم مهدی بهرام لو با نمیانده کشور میزبان مبارزه می کند و مجید جمشیدوند در به اضافه 91 کیلوگرم نیز با نماینده ارمنساتان رقابت خواهد کرد.

هدایت این تیم در رقابت های بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو بر عهده محمد عاشری است.

بوکسورهای جوان کشورمان خود را برای رقابت های قهرمانی جهان که آبان ماه در روسیه برگزار میشود، آماده می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران

ورزش بوکس با آغاز جنگ جهانی دوم در ایران مورد استقبال قرار گرفت. در اسکله های جنوبی کشور، کارکنان کشتی های خارجی این ورزش را انجام می دادند و بدینسان جوانان ایرانی با مشاهد بوکس به آن علاقه مند شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش