اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136005807

دیرکل فرهنگی و امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد

تاثیرسرزندگی بازنشستگان درافزایش نشاط جامعه

کد: 13950704136005807

https://goo.gl/OpLDcG

، تهران , (اخبار رسمی): پویایی و سرزندگی در جامعه بازنشستگی سبب الگو گیری بدنه فعال جامعه شده و به افزایش نشاط در جامعه کمک می کند.

تاثیرسرزندگی بازنشستگان درافزایش نشاط جامعه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر این موضوع گفت : حضور پرفروغ پیشکسوتان در حرکت های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی انرژی مثبت و نشاط اجتماعی را به بدنه فعال و جوان منتقل می کند.
رشیدی که در جریان برگزاری دومین آیین کوهپیمایی بازنشستگان کشوری به ارتفاعات درکه در شمال تهران که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، سخن می گفت، تصریح کرد: پیشکسوتان جامعه و افرادی که سال ها انرژی و عمر خود را برای آبادانی و سربلندی کشور گذاشته اند، حق زیادی به گردن آحاد جامعه دارند.
وی تاکید کرد: بازنشستگان و افراد مسن و باتجربه جامعه باید نشاط و شادابی را به نسل جوان کشور منتقل کنند تا جامعه نیز از این نشاط الگو گرفته و به سوی شادابی و پویایی هرچه بیشتر حرکت کند.
رشیدی، بی کینه گی در خردسالان، نشاط در جوانان و وقار در پیران را ویژگی هر یک از این دوره ها ذکر کرد و گفت: جامعه مسن کشور برای سایر بخش های جامعه الگو است و نشاط و وقار در بین سالمندان کشورمان سبب هدایت جامعه جوان در مسیر صحیح خواهد شد.
آیین دومین کوهپیمایی بازنشستگان کشوری به مناسبت بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان به همت صندوق بازنشستگی کشوری روز پنجشنبه اول مهرماه، در ارتفاعات درکه تهران برگزار شد و بیش از 120 بازنشسته کشوری در آن حضور یافتند. اجرای موسیقی زنده و مسابقات فرهنگی و برپایی نماز جماعت علاوه بر اجرای برنامه کوهپیمایی که یک ساعت به طول انجامید، از دیگر برنامه های این آیین بود.
سال گذشته نیز 100 نفر از جامعه بازنشستگی در برنامه کوهپیمایی صندوق بازنشستگی کشوری در تهران حضور داشتند. این آیین و مشابه آن، در سایر استان های کشور به همت نمایندگی صندوق بازنشستگی کشوری در استان ها با استقبال چشمگیر بازنشستگان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه