اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150585615

برگزاری نشست مرزبانان و مرزنشیناندر ارس

کد: 13950713150585615

https://goo.gl/LpAhyR

، تبریز , (اخبار رسمی): نشست مرزبانان و مرزنشینان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در امامزاده سید محمد آقا برگزار شد.

برگزاری نشست مرزبانان و مرزنشیناندر ارس

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس ، این نشست با حضور امام جمعه جلفا ، فرماندار شهرستان جلفا ، مدیر مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس و جمعی از مسئولین شهرستان جلفا و مردم محدوده منطقه آزاد ارس مرکز نوردوز برگزار شد.
در آغاز این مراسم ؛ احد طالبی فرمانده هنگ مرزی شهرستان جلفا ، ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام محرم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه" اگر مسئولین به سراغ مرزها نروند، مرزها سراغ مسئولین خواهند آمد " گفت : رسیدگی و پاسخگویی مسئولین شهرستان به مشکلات مرزنشینان لازم و ضروری است .
در ادامه مراسم ، امام جمعه شهرستان ضمن تبیین علل و اهداف قیام امام حسین (ع) گفت : علت اصلی قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود . 
حجت الاسلام انتظاری افزود : عاشورا شناسنامه تشیع است و لازم است که مردم و مسئولین همیشه و در همه حال فرهنگ عاشورایی را سرلوحه امور خود قرار دهند 
زاهد محمودی ؛ فرماندار شهرستان ضمن تاکید بر ضرورت تعامل مرزنشینان با مرزبانان برای تامین امنیت پایدار و مستمر گفت : مهمترین وظیفه نیروی انتظامی خدمت رسانی به مردم است و این نیروی انتظامی به عنوان پناهگاه و مامن مرزنشینان ایفای نقش می کند .
این مراسم با ذکر مصیبت و مداحی و تقدیر از 2 پدر شهید و مرزنشینان نمونه خاتمه یافت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه