اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725160176239

در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز صورت گرفت؛

ارائه خدمات درمانی به 300 هزار بیمار در اورژانس

کد: 13950725160176239

https://goo.gl/iubNtT

، اهواز , (اخبار رسمی): سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از مراجعه حدود 300 هزار نفر به اورژانس و درمانگاه عمومی اورژانس، اورژانس چشم و درمانگاه چشم و دریافت خدمات در سال 94 خبر داد.

درب ورودی اورژانس بیمارستان امام خمینی ره اهواز

به گزارش اخباررسمی از  روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، دکتر کامبیز معصومی در این رابطه گفت: مجموعه اورژانس بیمارستان امام(ره) اهواز از جمله واحدهای درمانی پر مراجعه این مرکز است که هرساله جمعیت بالایی جهت دریافت خدمات درمانی به این بخش مراجعه می کنند و از خدمات درمانی آن بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: در سال گذشته 295 هزار و 557 نفر به اورژانس، اورژانس چشم و درمانگاه چشم مراجعه کردند و از خدمات درمانی و پزشکی در این حوزه بهره مند شدند. مجموعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از پر مراجعه ترین اورژانس های جنوبغرب کشور به شمار می رود که علاوه بر استان خوزستان، به مراجعه کنندگان استان های هم جوار نیز ارائه خدمت می کند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: بیماران در بدو ورود به اورژانس بیمارستان و پس از صادر شدن کارت مربوطه در واحد تریاژ، یا به اورژانس حاد یا به درمانگاه عمومی اورژانس ارجاع می شوند که در سال گذشته در مجموع 216 هزار و 271 نفر به این دو واحد ارجاع داده شدند.

معصومی افزود: از این تعداد 123 هزار و 557 نفر در درمانگاه عمومی اورژانس بیمارستان امام(ره) اهواز ویزیت و ارائه خدمات شدند که ماه های آذر و بهمن با مراجعه 13 هزار و 362 نفر بیشترین آمار مراجعات در سال گذشته را به خود اختصاص دادند. پس از آن نیز ماه های آبان و فروردین به ترتیب با 12 هزار و 273 نفر و 11 هزار و 69 نفر دارای بیشترین مراجعه بیمار در سال گذشته بودند.

وی اظهارکرد: از کل آمار مراجعه به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در سال 94 بیش از 92 هزار و 700 نفر به اورژانس حاد ارجاع داده شده و خدمات درمانی موردنیاز را دریافت کردند. این افراد پس از پذیرش در اورژانس حاد به بخش های دیگر از جمله اورژانس داخلی، کاردیو، زنان و ... ارجاع داده شدند. آبان ماه سال گذشته نیز بیشترین مراجعه را در سال گذشته داشته است؛ حدود 9 هزار نفر در این ماه به اورژانس حاد بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز پذیرش شدند.

وی گفت: همچنین در مجموعه اورژانس چشم و درمانگاه چشم بیمارستان امام(ره) اهواز نیز طی سال گذشته نزدیک به 80 هزار بیمار مراجعه کردند و از خدمات درمانی بهره مند شدند.

معصومی اظهارکرد: در سال 94، اردیبهشت ماه با مراجعه 8 هزار و 110 نفر دارای بیشترین آمار مراجعه بیمار به اورژانس چشم و درمانگاه چشم بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز بوده است. ماه های خرداد و فروردین نیز به ترتیب با مراجعه 7 هزار و 320 و 7 هزار و 155 بیمار در رده های بعدی قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمارستان امام خمینی ره اهواز

مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی امام خمینی ره اهواز بزرگترین مرکز درمانی در جنوب غرب کشور است و با توجه به محدوده جغرافیایی اش در وسط مرکز شهر اهواز است که خود اهواز نیز مرکز استان است این بیمارستان در حال حاضر داراری بخش های فعال گوش حلق بینی ، پوست ، جراحی فک و صورت ، نازائی ، زنان ، ارتوپدی ، ارولوژی ، نفرولوژی ، غدد ، ریه ، جراحی عمومی ، جراحی اطفال ، توانبخشی ، طب فیزیکی ، آندوسکوپی ، آنژیوگرافی ، ICU ، CCU ، NICU ، اتاق عمل های جنرال ، اتاق عمل قلب ، اتاق عمل چشم ، اتاق عمل آنژیوگرافی است. اروژانس این بیمارستان یکی از فعالترین اورژانس های جنوب غرب کشور می باشد که دارای واحد بیماران سرپایی ، ححاد ، جراحی ، قلب ، زنان ، ارتوپدی ، گوش حلق بینی ، تزریقات ، نوار قلب ، اتاق عمل حوادث و دیگر واحدهای اورژانس است. درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز نیز دارای بیش از پنجاه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان