اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950729163775811

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمرخبرداد

افزایش 2برابری پزشکان و آمبولانس در عراق

کد: 13950729163775811

https://goo.gl/6IvfLN

، تهران , (اخبار رسمی): خدمت رسانی به زائران اربعین تا حضور آخرین زائر ادامه می‌یابد.

افزایش 2برابری پزشکان و آمبولانس در عراق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،علی مرعشی،رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: امسال با وجود کاهش تعداد چادرهای بین راهی خدمات را افزایش داده و تا لحظه حضور آخرین زائر، نیروهای ما در عراق به خدمت رسانی مشغول خواهند بود.

وی ادامه داد: تجربه سال گذشته به ما درس هایی داد و از آنجایی که پیش بینی افزایش 2 برابری تعداد زائران برای سال جاری را داریم، تصمیماتی در جهت افزایش کیفیت خدمات گرفته شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ادامه داد: یکی از تصمیمات کاهش تعدد چادرهای بین راهی مرکز پزشکی بود که با هدف افزایش کیفیت خدمات در سایر چادرها گرفته شده است. بر این اساس در چادرهای بین راهی تعداد پزشکان متخصص مستقر 2 برابر و خدمات به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: تعداد تخت ها افزایش یافته، دستگاه شوک و دستگاه اکسیژن ساز و یک آزمایشگاه کوچک در چادرها مستقر می شود تا خدماتی در حد یک بیمارستان کوچک را به زائران ارائه کنیم.

مرعشی همچنین از افزایش تعداد اتوبوس آمبولانس های مستقر در عراق خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته که تعداد اتوبوس آمبولانس ها 2 دستگاه بود، امسال آن را افزایش 3 برابری داده و به 6 دستگاه رسانده ایم.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، امسال نیز بیمارستان صحرایی کوت به مانند سال گذشته فعال خواهد بود و تعداد آمبولانس ها نیز افزایش 2 برابری خواهد داد.

وی همچنین تأکید کرد: درمانگاه‌های مرکزی کربلا به همراه درمانگاه هتل ملاک به حداکثر ظرفیت به خدمات رسانی خواهد پرداخت و متناسب با افزایش جمعیت زائران، میزان دارو نیز افزایش چند برابری خواهد داشت.

مرعشی همچنین با توصیه به بیماران قلبی، افراد بالای 60 سال و افرادی که بیماری تنفسی دارند به تزریق واکسن مننژیت و آنفلوآنزا، گفت: تزریق این واکسن ها اجباری نیست اما بهتر است که مبتلایان به بیماری های قلب و تنفسی و سالخوردگان آن را تزریق کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]