اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167185811

رئیس سازمان جوانان هلال احمر تاکید کرد

لزوم مشارکت جوانان در تصمیم سازی ها

کد: 13950803167185811

https://goo.gl/KJu4Uk

، تهران , (اخبار رسمی): هلال احمر به دنبل مشارکت جوانان در تصمیم سازی ها است.

لزوم مشارکت جوانان در تصمیم سازی ها

به گزارش  اخبار رسمی به نقل  از روابط عمومی جوانان هلال احمر، درمسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمربا اعلام این خبر  و با تاکید بر اینکه اعضای 5 تا 29 ساله سازمان جوانان در قالب کانون های مختلف، فعال هستند، گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم براساس استراتژی yes زمینه ای فراهم کنیم تا اعضا بتوانند در تصمیم سازی برای خودشان مشارکت کنند که برای این منظور مجامع کانون های دانشجویی و جوانان را در سراسر کشور راه اندازی کرده ایم.

حبیبی با اشاره به فعالیت های امدادی و بشردوستانه در 3 هزار و پانصد مهدکودک و مرکز پیش دبستانی گفت: در این کانون ها، غنچه های هلال مفاهیمی همچون مهربانی و کمک به دیگران را می آموزند.

وی افزود: در 8 هزار کانون دانش آموزی مدارس نیز، دانش آموزان در قالب طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) مهارت های امدادی مانند پناه گیری و خروج ایمن، بانداژ و پانسمان، آتل بندی، اطفای حریق و اسکان اضطراری و … را فرا می گیرند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان