اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805170194784

بررسی برخی آمارها در شهربازی‌ها ومراکز تفریحی اروپا و امریکا

53 هزار اروپایی در استخدام شهربازی‌ها هستند

کد: 13950805170194784

https://goo.gl/lKCFXQ

، تهران , (اخبار رسمی): تعداد شهربای‌های موجود در کل آمریکا حدود 400 شهربازی وتعداد شهربازی‌های موجود در اروپا به صورت تقریبی حدود 300 شهربازی است.

بررسی برخی آمار ها در شهربازی ها ومراکز تفریحی

43 درصد از شرکت کنندگان قصد بازدید از حداقل یک شهربای در 12 ماه آینده را داشتند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات تفریحی عصر جدید، انجمن «ویکوفسکی» تخمین بازدید کنندگان از شهربازی‌های آمریکا و اروپا این شهربازی ها برا ارائه داده است که بر این اساس، آسیا اقیانوسیه سالیانه 368 میلیون نفر سالیانه ،اروپا خاورمیانه و افریقا 161 میلیون نفر، آمریکای لاتین 30 میلیون نفر، آمریکای شمالی 375 میلیون نفر بازدید دارند.

بر این اساس تاثیر اقتصادی این موضوع در آمریکا به این صورت بوده است که حدود 30 هزار جذابیت (شامل شهربازی‌ها پارک‌های آبی دستگاه‌های مکانیکی مجموعه های خانوادگی باغ وحش وهر مجموعه تفریحی دیگر) مبلغ 219 بیلیون دلار درسال 2011 در آمد داشته است.

گفتنی است شهربازی ها و پارک‌های آبی آمریکا به تنهایی 55 بیلیون دلار درآمد داشته اند و صنعت شهربازی‌ها در اروپا هم  حدود 6 بیلیون دلار ودر کل صنعت تفریحات 10 بیلیون دلار درآمد داشته است.

طبق این آمارها، میزان اشتغالزایی صنعت تفریحات در آمریکا با اشتغالزایی برای 1.3میلیون نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده و به صورت غیر مستقیم حدود  1میلیون شغل ایجاد کرده  که در کل رقم 2.3 میلیون نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

شهربازی‌ها به تهایی 600هزار نفر شغل سالیانه را به خود اختصاص داده  ودر اروپا حدود 53 هزار نفر به صورت تمام وقت در استخدام شهربازی‌ها هستند.

بر اساس بررسی انجمن جهانی شهربازی ها از295 مراکز تفریحی خانوادگی در سراسر جهان 369 هزار مشتری سالیانه بازدید کرده اند و میانگین زمان نزدیک به 3 ساعت را در شهربازی ها سپری کرده اند.

از لحاظ میانگین متراژ فضا های سرپوشیده2500 متر مربع و فضاهای روباز 2 هکتار را ثبت کردند .

بر اساس نظر سنجی های انجام شده در سال 2011 از 25 درصد کسانی که در آمار گیری شرکت داشتند، حداقل از یک شهربازی در 12 ماه گذشته استفاده کرده  و 43 درصد از شرکت کنندگان قصد بازدید از حداقل یک شهربای در 12 ماه آینده را داشتند.

همچنین 64درصد شرکت کنندگان آمریکایی در نظر سنجی حداقل 1روز کامل را درشهربازی سپری کرده‌اند و 28درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی علاقمند بودند در صنعت تفریحات استخدام و در یک شهربازی کارکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات تفریحی عصر جدید

شرکت عصر جدید اولین شرکت ایرانی در زمینه احداث شهربازیهای مدرن درایران میباشد. مشاوره احداث فضا های تفریحی و شهربازی طراحی و شخصیت پردازی فضا های تفریحی و شهربازی.پلان چیدمان و مشاوره مهندسی احداث شهربازی.تجهیز و نصب دستگاههای شهربازی.مدیریت و آموزش پرسنل. مشاوره جذب برند مراکز تجاری و مشاوره مدیریت انکر ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]