اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174856108

اپلیکیشن ها در سفر هم به کمک ما می‌آیند

کد: 13950812174856108

https://goo.gl/vxsXat

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت تکنولوژی ,گوشی های هوشمند همراه, جزو لاینفک زندگی روزمره ما شده‌اند و اکثر نیازهای ما از جمله برنامه های کاربردی یک سفر به سهولت از طریق برنامه‌های کاربردی که روی این گوشی‌ها نصب شده‌اند قابل دسترسی هستند.

اپلیکیشن ها در سفر هم به کمک ما می‌آیند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،مسافرت و گردش یکی از نیازهای مهم بشری است که امروزه مدیریتی صحیح برای سفری مطلوب هنر هر فرد را نشان می دهد. در این گزارش تلاش کرده‌ایم برنامه‌هایی را معرفی کنیم که رایگان و در هر گوشی هوشمندی قابل دسترسی باشد. برای سفر شما به هر نقطه ای از دنیا بسیار مفید و کارآمد هست. که با خیالی آسوده سفر کنید. بروید.

 مدیریت هزینه ها!

قبل از آغاز سفر باید در مورد انتخاب مقصد و هزینه‌های عمده سفر مانندبلیط هواپیما ،هتل اجاره اتومبیل تصمیم گیری کنید. گوگل فلایتز(Google Flights) و اسکای اسکنر(SkyScanner) به شما دید خوبی در مورد هزینه‌های بلیت هواپیما و انتخاب ارزان‌ترین‌ها می‌دهد انتخاب هتل  هم موضوع دیگری است که برای گردشگران اهمیت بسیاری دارد.

تغییر نظر!

اگر به هتل رسیدید و با تمام برنامه ریزی‌هایی که کرده بودید از انتخاب‌تان راضی نبودید و یا از انتخاب خود منصرف شده‌اید جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما می‌توانید با رجوع به برنامه‌های لحظه آخری مسیر سفر خود را به آسانی تغییر دهید. هتل تونایت(HotelTonight) و رومر(Roomer)  این برنامه ها گزینه‌های جایگزین را در بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن به شما معرفی می‌کنند.

 بستن چمدان!

اغلب مردم که به سفر می روند بستن چمدان و اینکه چه چیزهایی و به چه تعداد نیاز دارند باعث سردرگمی و بعضا دلهره شده و در واقع بستن چمدان بزرگترین دغدغه برای مسافرت هست. برنامه تراول لیست(Travel List)  بر‌حسب مقصد و زمانی که قصد سفر دارید ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز را برای‌تان فهرست بندی می‌کند‌. کارایی دیگر این برنامه این است که هر کدام از وسایل را که در چمدان گذاشتید مقابل فهرست علامت بزنید تا موارد جا مانده را به آسانی تشخیص دهید. این برنامه برای گوشی‌های آیفون تهیه شده و نصب آن 1.99 دلار هزینه بردار است.

راهنمای گردشگری

وقتی از هتل برای گردش و بازدید از نقاط جذاب و دیدنی قدم برمی دارید نیاز به یک راهنما دارید تا شما را به این نقاط راهنمایی کند. فیلد تریپ(Field Trip) که توسط گوگل به بازار عرضه شده است. با شناسایی نقاط زیبا در اطراف خود با ظاهر شدن علامت مخصوص روی گوشی، شما را از آن نقطه دیدنی آگاه میکند.

تبدیل ارز

نیاز اصلی و بزرگ مسافران و کاری پر دردسر تبدیل ارز است که اتلاف زمان و تبعات آن بر کسی پوشیده نیست. کانورتور پلاس(Converter Plus) این کار را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد. علاوه بر ارز، برای تبدیل واحدهای مختلف از فارنهایت گرفته تا پوند و ماشین حساب آن برای راحتی در حین تبدیل پول از این برنامه هم میتوان استفاده کرد. این برنامه رایگان است و تنها در گوشی‌های آیفون قابل دسترسی است.

اطلاعات‌جاذبه‌ها

اکس پدیا(Expedia) در سفر به شما برای جست‌وجوی اطلاعات، جاذبه‌های گردشگری و رزرو یک مکان مناسب کمک می‌کند. این برنامه برای رزروهای لحظه آخری به شما تخفیف می‌دهد و امکان رزرو اتومبیل در بسیاری از کشورهای دنیا را برایتان فراهم می‌کند. به وسیله این برنامه می‌توانید جاذبه‌های گردشگری بسیاری از شهرهای دنیا را بشناسید.

اوقات شرعی!

مازلم پرو(Muslim Pro) برنامه ای فوق العاده کاربردی برای مسلمانان زمانی که وارد کشوری غیر مسلمان شده و زمانی که اختلاف ساعت با کشور مبدا باعث عدم آگاهی شما از اوقات شرعی میشود. همچنین این برنامه با داشتن قرآن بصورت متن و صوتی و همچنین در تعیین دقیق قبله  به شما کمک خواهد کرد و تقریبا تمامی نیازهای یک مسلمان را در طول سفر برآورده خواهد کرد. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به نقشه رستوران‌های حلال و مساجد اشاره کرد.

آثار تاریخی جهان!

برنامه میراث جهانی یونسکو(UNESCO World Heritage) اطلاعات جامعی از تمامی مکان های تاریخی که در فهرست یونسکو هستند همراه با عکس‌های زیبایی در اختیار شما قرار می دهد این برنامه یک دایره المعارف منسجم است که توسط خود یونسکو برای گوشی‌های آیفون طراحی شده و دانلود آن 2.99 دلار هزینه دارد.

 رستوران گردی

اگر به دنبال خوردن غذاهای ملی و محلی هستید و بهترین رستورانها و تنوع غذایی را می خواهید در طول سفر داشته باشید همچنین تصمیم دارید در رستورانهای محبوب و خاطره انگیز با منوهای مختلف با سرو انواع غذا تجربه های غذایی متفاوتی را داشته باشید این برنامه توصیه شده و نصب آن از واجبات این سفر شماست.(برنامه فوداسپاتینگ (Foodspotting))

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]