اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026221066108

از غذاها شوکه می شوید

رستوران گردی در کره جنوبی

کد: 13951026221066108

https://goo.gl/iWmwBf

، تهران , (اخبار رسمی): غذاهای کشور کره و سبک غذایی رایج در این کشور به نسبت سایر سبک های غذایی چندان در جهان شناخته شده نیست و به همین دلیل شما در هنگام سفر به این کشور با حجم زیادی از غذاهای متفاوت و جدید روبرو خواهید شد.

رستوران گردی در کره جنوبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،خوشبختانه بیشتر غذاهای کره ای، به طور استثنایی ارزان و خوشمزه بوده و موجب می شوند که تجربه سفر شما به کره جنوبی، تجربه ای خوب محسوب شود. در این نوشته برخی توصیه های خوشمزه برای کسب تجربه ای بهتر در این کشور ارائه می شوند که می توانید آن ها را در سفر به کره جنوبی به کار ببرید.

قیمت درج شده در منو همان قیمتی است که پرداخت خواهید کرد

در کره جنوبی مالیات از قبل در قیمت نهایی تمامی محصولات محاسبه شده و هیچ نیازی به پرداخت انعام یا هزینه اضافی برای تحویل گرفتن سفارش وجود نداشته و مهم نیست که شما چگونه و چه زمانی غذای خود را تحویل می گیرید. در همه غذاخوری های این کشور از دکه های غذاخوری خیابانی تا رستوران های سطح بالا، وقتی در برابر قیمت غذا مبلغ ۱۰ هزار وون ذکر شده، در نهایت شما همان مبلغ را پرداخت خواهید کرد. این موضوع به ویژه زمانی دارای اهمیت است که شما قصد دارید برای مدت زمانی نسبتا طولانی در این کشور باقی مانده و در مناطق شهری، هر کجا که باشید خدمات تحویل رایگان غذا از سوی رستوران های مختلف حتی مک دونالد، ارائه می شود.

به همین دلیل در کره جنوبی همه قیمت ها به نزدیک ترین عدد مضرب هزار ، گرد می شود که کمترین میزان صورت حساب محسوب شده و حدود ۱ دلار یا کمی بیشتر است. به بیان دیگر خرد کردن پول در کره جنوبی، کار ساده ای است

تا می توانید از غذاهای محلی و خیابانی استفاده کنید

برخی از بهترین و خاص ترین غذاهایی که در کره جنوبی ارائه می شوند، غذاهایی هستند که در دکه های غذاخوری خیابانی ارائه شده و بسیار خوشمزه و ارزان قیمت محسوب می شوند. در این کشور حتما از tteokbokki (떡볶이) نوعی کیک برنجی اسفنجی شکل که با ماهی پخته شده و به همراه سس ادویه قرمز رنگ (gochujang) مصرف می شود، استفاده کرده و لذت ببرید. این غذا، یک میان وعده رایج در کره محسوب می شود که معمولا بین ۲ تا ۳ هزار وون (برابر با ۱.۷۵ تا ۲.۶۰ دلار) فروخته می شود.

نان تخم مرغی که شیرین بوده و از خمیر ذرت و تخم مرغ سرخ شده در وسط آن تهیه می شود، hodduk که نوعی پیراشکی مربایی و شیرین که داخل آن با مغز بادام زمینی خرد شده و عسل پر می شود نیز از دیگر میان وعده های محبوب در کره محسوب می شوند. این میان وعده ها برای مسافرانی که ذائقه ان ها غذاهای شیرین را دوست دارد، مناسب بوده و حدود هزار وون قیمت دارد. یکی دیگر از غذاهای ارزشمند این کشور، غذاهای کبابی روی سیخ یا به اصطلاح خود کره ای ها skewers است. شما می توانید در غذاخوری های کره، کیک ماهی سرخ شده (fried fish cake)، corn dogs و سیب زمینی سرخ شده و یا انواع خرچنگ ها و محصولات دریایی مختلفی مانند ماهی مرکب کاملا سرخ شده را سفارش دهید.  ماهی مرکب سرخ شده کمی گران بوده و حدود ۷ تا ۸ هزار وون قیمت دارد اما این ماده غذایی، منبعی غنی از پروتئین است که شما می توانید با دوستان تان سفارش دهید.

شوکه شدن از غذاهای تند و پر ادویه، حتی زمانی که انتظار آن را دارید

غذاهای کره ای بسیار تند و پر ادویه بوده و کره ای ها به آن افتخار می کنند. بیشتر غذاهایی که شما در این کشور با آن روبرو می شوید، دارای طیف وسیعی از سطوح مختلف ادویه بوده و می تواند برای افراد خارجی  نمود بیشتری داشته باشد. به همین دلیل بیشتر پیشخدمت ها و آشپزها به اندازه کافی انگلیسی می دانند که از شما درباره مقدار ادویه ای که باید در غذای تان افزوده شود، سوال بپرسند. البته اگر شما غذاهای پر ادویه را دوست داشته باشید، مشکلی نبوده و لذت خواهید برد. این موضوع برای مردم محلی بسیار جالب بوده و آن ها از اینکه یک فرد خارجی قادر به خوردن غذاهای پر ادویه باشد تعجب می کنند. از سوی دیگر در کمتر محله ای از شهر سئول ممکن است شما  تبلیغاتی که نشان دهنده یک غذای احاطه شده با شعله های آتش و فلفل نباشد را مشاهده کنید.  البته حتی اگر شما قادر به خوردن غذاهای پر ادویه نیستید، هنوز گزینه های متعدد فراوانی پیش روی شما قرار دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید. البته باید هوشیار باشید زیرا در این کشور ادویه و مزه تند حتی در برخی غذاها که انتظار تند بودن آن ها وجود ندارد مانند پاستا یا مرغ سرخ شده نیز مشاهده می شود. ممکن است این غذاها از نظر کره ای تند محسوب نشود اما قطعا وجود این میزان ادویه برای شما زیاد خواهد بود. در این کشور شما حتی ممکن است یک بشقاب اسپاگتی دریافت کنید که در ان ادویه و فلفل زیادی وجود دارد.

یک غذای خوشمزه به نام گیمپاب (Gimbap)

این غذا شبیه یک رول بزرگ سوشی است که با موادی غیر از ماهی پر شده است و با نام (kimbap, 김밥) نیز شهرت دارد. گیمپاب بسیار خاص بوده و به سختی ممکن است شما غذائی در سایر مناطق جهان با ترکیبات مشابه آن پیدا کنید که تا این حد خوشمزه باشد. یک رول از این غذا معمولا بین ۲ تا ۴ هزار وون قیمت داشته و بسته به مواد اولیه و عناصر به کار رفته در آن؛ متغیر است. این غذا مانند یک وعده غذایی کامل مصرف شده و از نظر مفهومی مشابه سوشی است. در این غذا از یک پوشش جلبک و خزه دریایی (gim) به همراه برنج استفاده می شود که به دور مواد غذایی متنوعی پیچیده شده اند. در این غذا برخلاف سوشی، مواد داخلی آن می تواند بسیار متنوع بوده و تنها منحصر به غذاهای دریایی نیست. بیشتر رول های گیمپاب از قبل برش خورده و حدود ۸ تا ۱۲ قطعه هستند. از جمله مهم ترین مواد به کار رفته در این غذا می توان به هویج، اسفناج، ترشی ترب، خیار، تخم مرغ و برخی انواع گوشت اشاره کرد. گوشت به کار رفته در این غذا می تواند گوشت گاو، گوساله یا … و حتی خرچنگ و ترکیبی از ماده ای غذایی به نام Spam باشد که معمولا از گوشت گراز تهیه می شود. بسیاری از رستوران ها در تهیه این غذا دارای تبحر زیادی هستند اما شما می توانید گیمپاب را در غذاخوری های خیابانی و حتی سوپرمارکت ها به صورت آماده تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی