اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817177796109

مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان اعلام کرد

آغاز اکران«محمد رسول الله»در روسیه وعراق از20آبان

کد: 13950817177796109

https://goo.gl/RfdwLm

، تهران , (اخبار رسمی): محمد رضا صابری می گوید که بدنبال اکران موفق فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی در ترکیه بزودی اکران این فیلم در روسیه و عراق آغاز می شود.

آغاز اکران«محمد رسول الله»در روسیه وعراق از20آبان

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نور تابان، محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان  تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) با اعلام این مطلب افزود: اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در ترکیه با استقبال خوبی همراه شده است و تاکنون 330 هزار نفر به تماشای فیلم نشسته اند و تعداد سالنهای نمایش دهنده فیلم به 400 سالن رسیده است .

وی ادامه داد :  از روز 27 آبان و با برگزاری مراسم فرش قرمز فیلم محمد رسول الله، اکران فیلم در داغستان روسیه آغاز می شود در این مراسم رئیس جمهور منطقه خود مختار داغستان، مجید مجیدی و گروهی از عوامل فیلم حضور دارند وبدنبال آن اکران فیلم در روسیه ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد : قرار است فیلم «محمد رسول الله(ص)» به دو شکل دوبله به زبان روسی و با زیر نویس به نمایش در بیاید.

صابری از اکران این فیلم در عراق خبر داد و افزود : شهر بغداد دو سالن سینما دارد که ظر فیت یکی از آنها هزارنفر است واز روز20 آبان ماه در دوسالن سینمایی در شهر بغداد فیلم به نمایش در می آید. همچنین با هماهنگی لازم و خرید تجهیزات قرار شده است که فیلم محمد رسول الله در سه شهرکربلا و نجف و اربیل نیز با دوبله عربی و زیر نویس به نمایش در بیاید.

 مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان با اشاره به اینکه بزودی اکران فیلم  محمد رسول الله بصورت گسترده آغاز می شود گفت : با یکی از بزرگرترین شرکتهای پخش درآسیا در حال مذاکره هستیم  و توافقات اولیه نیز برای نمایش فیلم  با دوبله و زیر نویس صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سینمایی نور تابان

شرکت سینمایی نور تابان (سهامی خاص) در تاریخ 16/6/1390 به صورت شرکت سهامی خاص تحت شماره 413525 و شناسه ملی 10320642906 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است.مرکز اصلی شرکت در تهران واقع است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]