اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950905189495833

حضور محک در کنگره جهانی سرطان 2016

کد: 13950905189495833

https://goo.gl/OxU9Ma

، تهران , (اخبار رسمی): مؤسسه خیریه محک در کنگره جهانی سرطان 2016 با پیام «اقدام جمعی- مشوقی برای تحول» که 31 اکتبر تا 3 نوامبر با حضور بیش از سه هزار نماینده از کشورهای مختلف در شهر پاریسِ فرانسه برگزار شد، شرکت کرد.

حضور محک در کنگره جهانی سرطان 2016

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی محک،کنگره جهانی سرطان که در جوایز انجمن‌های بین‌المللی اروپایی در سال 2016، جایزه «بهترین کنگره توسعه یافته» را کسب کرده است، امروزه به عنوان رویداد بین‌المللی پیشگام در دانش عملی سرطان توسط جامعه جهانی سرطان شناخته می‌شود. این کنگره دوسالانه که از سوی سازمان بین‌المللی کنترل سرطان (UICC) و با میزبانی یکی از مؤسسات عضو این سازمان برگزار می‌شود، فضایی عالی برای ارتباط و تبادل تجربه و دانش و همچنین ارائه برترین روش‌ها درباره مسائل مربوط به سرطان را فراهم می‌آورد.
 در طول این کنگره پنج محور اصلی درخصوص کنترل سرطان همراه با جلسات بسیاری برای معارفه، بحث و تبادل نظر، کارگاه‌ها و فرصت‌هایی با ظرفیت توانمندسازی شرکت‌کنندگان برپا شد. این محورها عبارت بودند از:
1. جلوگیری از افزایش نرخ سرطان: نوآوری در کنترل و تشخیص بیماری
2. همگام سازی: کیفیت درمان و تشخیص در انواع سرطان
3. بهبود میزان رضایتمندی بیمار و خانواده از خدمات درمانی و رفاهی
4. بهبود میزان کنترل سرطان: ارتقا نتایج سیستم سلامت
5. توانمندسازی جوامع مدنی: فراهم ساختن ظرفیت برای تحول
 طراحی برنامه‌ ویژه‌ مدیرعامل یکی از مهم‌ترین بخش‌های این کنگره چهار روزه بود که جهت فراهم ساختن شبکه‌ای مشارکتی، متشکل از مدیران عامل سازمان‌های مختلف برنامه‌ریزی شده بود. علاوه بر عناوین ذکر شده در محور‌های برنامه‌ریزی شده از سوی (UICC)، انتخابات ریاست این سازمان و اعضای هیأت مدیره منتخب نیز برگزار شد که در نتیجه  12 نماینده به عنوان اعضای هیأت مدیره در دو سال آتی انتخاب شدند. محک نیز به عنوان عضو سازمان بین‌المللی کنترل سرطان (UICC) با تبریک نتایج انتخابات، برگزیده شدن این افراد را چشم‌اندازی منحصر به فرد برای جامعه جهانی سرطان و توسعه ارتباطات آن با هدف دست‌یابی به سلامت جوامع و تحول در نظام بهداشت کشورها می‌داند.
محک با 25 سال فعالیت در حوزه سرطان کودکان باور دارد که مشارکت با سازمان‌های ملی و بین‌المللی مشابه در رویدادهای علمی و تخصصی می‌تواند موجب ارتقای دانش و آگاهی و همچنین فرصتی برای ارتقای ظرفیت‌های این سازمان در حوزه تجربی و تخصصی باشد تا شایسته‌ترین خدمات درمانی و رفاهی به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان ارائه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]