اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008210045833

پیام تسلیت محک در پی درگذشت زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده

کد: 13951008210045833

https://goo.gl/x1JLG2

، تهران , (اخبار رسمی): درگذشت زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده، هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک‌گردان را به خانواده ایشان، هنرمندان، هنردوستان و همچنین خانواده بزرگ محک تسلیت می‌گوییم و برای دوستدارانشان آرزوی شکیبایی داریم.

پیام تسلیت محک در پی درگذشت زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک ،آراسب احمدیان فمدیرعامل موسسه خیریه محک در پیام تسلیتی در پی درگذشت زنده یاد دنیا فنی زاده ،هنرمند تاتر عروسکی کشورمان نوشت :سینما، تلویزیون و تئاتر کودک ایران ‌زمین هرگز هنر خلاق و خاطره‌ساز ایشان را از یاد نمی‌برد. بی‌تردید هنروری ایشان در عروسک‌گردانی شخصیت‌های محبوب کودکان همچون «کلاه‌قرمزی»، «شهرموش‌ها» و.... با لحظاتی شاد برای کودکان چند نسل پیوند دارد. سال 1393 که شهر موش‌ها به محک آمده بود، ما شاهد گوشه‌ای از این لحظات شاد برای کودکان مبتلا به سرطان بودیم. 
  این پیام می افزادی :دنیا فنی‌زاده خود سرسختانه و در طول یک دهه با بیماری سرطان مبارزه کرد و بیماری مانع فعالیت‌های حرفه‌ای هنری او نشد. مهر و یاد این هنرمند توانا و خلاق که جان‌بخش قصه‌های امید و دوستی بود، همچون این بیت از استاد شفیعی کدکنی در اذهان ما ایرانیان ماندگار خواهد بود گفتی به روزگاران مهری نشسته گفتم/بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران.
 در ادامه این پیام آمده است که محک در طول 25 سال فعالیت خود در حوزه سرطان کودکان از هنر و توانایی بی‌مثال هنرمندان گرانقدر این مرز و بوم در حمایت از قهرمانان کوچکش بهره‌مند بوده است. بار دیگر فقدان زنده‌یاد دنیا فنی زاده را تسلیت عرض می‌کنیم و باور داریم هر آن که وجودش با مهر و عشق به کودکان و اندیشه‌اش با تلاش برای اعتلای فرهنگ و هنر سرزمینش آمیخته شد، میراثی مانا به جای خواهد گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]