اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228725744

در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست روحانی

بخش‌هایی ازسندحمایت ازپیام رسان‌های داخلی بررسی شد

کد: 13951110228725744

https://goo.gl/htQx98

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد و بخش های دیگری از سند حمایت از پیام رسان های داخلی در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بخش‌هایی ازسندحمایت ازپیام رسان‌های داخلی بررسی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی، در این جلسه که عصر شنبه برگزار شد، مقرر گردید پیام رسان هایی که بیش از 50 درصد سهام آنها متعلق به ایرانیان باشد و میزبانی آنها نیز در داخل کشور انجام شده، به عنوان پیام رسان های داخلی محسوب شوند.

همچنین در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز موظف شد تسهیلات موثر کم بهره و همچنین امکان عرضه خدمات الکترونیک عمومی همچون دولت الکترونیک و خدمات بانکی و شهری را ارائه و در جهت تامین زیرساخت‌های شبکه‌ای و ذخیره سازی به آنها کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ملی فضای مجازی

17 اسفند 1390حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّیفضای مجازی کشور ایجاد کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]