اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230756241

راه اندازی «سیل اینفو» برای راهنمایی مشتریان

چگونه بهترین خرید را انجام دهیم

کد: 13951113230756241

https://goo.gl/XSK8zX

، کرج , (اخبار رسمی): شاید برای خیلی از افراد اتفاق افتاده باشد که برای خرید کالایی مراجعه کرده باشند ولی اطلاعات درستی از نحوه کارایی و عملکرد کالای مورد نظرشان نداشته باشند .

چگونه بهترین خرید را انجام دهیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سایت کالاپک، ایده اصلی راه اندازی سایت سیل اینفو از آنجا شکل گرفت که برای خرید اتوی لباس به فروشگاه های سطح شهر مراجعه شد و در حین خرید اطلاعات مختصری از طرف فروشنده در رابطه با نحوه کارکرد و مشخصات فنی ارائه شد.

این اتفاق شاید برای خیلی از ما افتاده باشد که وسیله برقی خریده باشیم و نحوه استفاده وحتی باز کردن جعبه آن را به صورت تجربی یاد گرفته باشیم. متاسفانه اکثر دفترچه های راهنمای موجود در وسایل برقی به زبان هایی به غیر از فارسی است و یا اگر ترجمه هم شده باشد خیلی قوی نیست و کمک چندانی نمی کند.
برهمین اساس سایت سیل اینفو با هدف آشنایی و معرفی وسایل برقی برای مصرف کنندگان و چگونگی کارکرد آنها و بررسی متعلقات درون جعبه آنها راه اندازی شده است.
مطمئنا در این مسیر نیازمند راهنمایی ها و نظرات شما عزیزان هستیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کالاپک

عرضه محصولات برقی آرایشی و خانگی فروشگاه اینترنتی کالا پک با بهره گیری از تجربه بیست ساله تیم مدیریتی خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شخصی برقی و خانگی و با هدف استفاده از پتانسیل های فضای مجازی در زمینه فروش اینترنتی ایجاد گردیده است. از مهمترین ویژگی های این سایت می توان به گردآوری برند های معتبر محصولات برقی شخصی اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]