اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232525757

ابوالفضل قناعتی بیان کرد

عدم وجود درمانگاه در ورد آورد و مشکلات درمانی

کد: 13951118232525757

https://goo.gl/Tnpv8V

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران از عدم وجود درمانگاه در منطقه ورد آورد گلایه داشته و خواستار همکار شهرداری و وزارت بهداشت در احداث درمانگاه شد.

عدم وجود درمانگاه در ورد آورد و مشکلات درمانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ابوالفضل قناعتی در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا گفت: کسری اتوبوس در محله وردآورد است، یکی از مواردی است که باید نسبت به رفع آن اقدام صورت گیرد . متاسفانه با اینکه در برنامه معاونت حمل و نقل ایجاد خط بی‌آرتی در غرب تهران پیش‌بینی شده اما متاسفانه این مهم محقق نشده است.همچنین ایستگاه تاکسی در این منطقه نیز وجود ندارد .
وی با بیان اینکه ورد آورد 13 کیلومتر با تهران فاصله دارد اما هیچ درمانگاهی ندارد، گفت: در پشت سرای محله وردآورد یک قطعه زمین وجود دارد که شهرداری تهران می تواند آن را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد و وزارت بهداشت نیز نسبت به احداث و ساخت درمانگاه اقدام نماید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه