اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233885757

دنیامالی در جلسه بررسی بودجه حمل و نقلی 96 شهر تهران:

اجازه کاهش بودجه حمل و نقل را نمی دهیم

کد: 13951120233885757

https://goo.gl/i2U1mz

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در جریان بررسی ردیف بودجه حمل و نقل شهر تهران در سال 96 گفت: در ردیف بودجه های ماموریتی حمل و نقل کمک دولت طبق قانون دیده شده است اگر دولت کمکی نکند که تا به امروز نکرده و شاید نمی تواند انجام بدهد، قطعا با آسیب مواجه خواهیم شد.

اجازه کاهش بودجه حمل و نقل را نمی دهیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد دنیامالی در دویست و یازدهمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که در مورد بررسی ردیف های حمل و نقلی در بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری تهران برگزار شد، خطاب به مسئولان حمل و نقلی کلانشهر تهران اظهار داشت: در تصویب بودجه حوزه های حمل ونقلی و عمرانی به دو حوزه بودجه های عملیاتی و ماموریتی توجه می شود اما باید در ردیف بودجه های ماموریتی حمل و نقل که با کمک دولت محقق می شود، تاکید کنیم، اگر دولت کمکی نکند که تا به امروز نکرده و شاید نمی تواند انجام بدهد، قطعا با آسیب مواجه خواهیم شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران، بودجه ای 100 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که از 14 تا 15 هزار میلیارد تومان آن در سال اول آغاز شد و به 26 هزار میلیارد بدون کمک دولت رسید اما متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اقتصاد شهری، نتوانستیم در حوزه درآمد و هزینه تعادل برقرار کنیم. متاسفانه 600 میلیارد تومان از بودجه های درآمدی شهر تهران را نیز کاهش دادند و حال باید در قالب کسری این عدد بودجه 96 را تدوین کنیم.
دنیامالی با اشاره به ردیف های پیشنهادی حمل و نقلی و عمرانی شهرداری تهران در سال 96 تاکید کرد: فرآیند تمام این اتفاقات به اینجا می رسد که بودجه حوزه های حمل و نقلی از نظر درآمدی و هزینه ای تفاوتی با سال 95 ندارد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: با تمام این اتفاقات اما کمیسیون اجازه کاهش بودجه را نمی دهد و روی این خواسته در مورد حمل و نقل پافشاری هم خواهیم کرد. متاسفانه در حوزه بودجه عمرانی تا حدودی کاهش داشته ایم ولی با این حال تلاش بنده و همکارانم در کمیسیون بر این بوده و هست که در حوزه حمل و نقل عمومی کاهش نداشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه