اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960211247656452

جدیدترین نسخه اپلیکیشن فیس‌اپ را از ایران‌اپس دنلود کنید

تغییر آسان و جالب چهره با Face app

کد: 13960211247656452

https://goo.gl/Nn9H5M

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه برنامه‌های اندروید زیادی برای تغییر چهره وجود دارد. برنامه‌هایی که بیشترشان امکان اضافه کردن استیکرهای ازپیش‌آماده‌شده‌ای مانند مو، سبیل، ریش، عینک و ... دارند. اپلیکیشن Face App با برخورداری از هوش مصنوعی چهره شما را تغییر می‌دهد.

آخرین ورژن اپلیکیشن تغییر چهره فیس اپ را از بخش برنامه های عکاسی ایران اپس دانلود کنید

نسخه اندرویدی اپلیکیشن تغییر چهره فیس اپ را رایگان از ایران اپس دانلود کنید

ایران اپس این بار اپلیکشن فیس اپ را به شما معرفی می‌کند. حتما شما هم این روزها با تصاویر جوان‌شده و تغییر‌کرده زیادی در شبکه‌های مجازی روبرو شده‌اید. 

با اپلیکیشن Faceapp  به‌‌راحتی می‌توانید روی صورت هر کسی در عکس لبخند بنشانید و عکس را طوری تغییر دهید که پیرتر یا جوان‌تر به نظر برسد. شاید برای‌تان جالب باشد که این اپلکیشن می‌تواند جنسیت افراد را هم تغییر دهد.

خوشبختانه Face app از رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار است و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. بعد از گرفتن عکس سلفی جدید یا انتخاب یکی از تصاویر گالری به‌راحتی می‌توانید از افکت‌های جوانی، پیری، لبخند و تغییر جنسیت بر روی تصاویر خود استفاده کنید.

یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن، امکان قرار دادن چهار عکس در کنار یکدیگر با افکت‌های مختلف است. پس به‌راحتی می‌توانید کولاژ را بسازید و در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. 

اگر از علاقه‌مندان به دانلود این اپلیکیشن اندرویدی ایران اپس هستید کافی است اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران اپس

ایران اپس بزرگ ترین مارکت اندرویدی ایران از نظر تعداد بازی و اپلیکیشن موبایل است. اگر شما نیز توسعه دهنده برنامه های اندرویدی هستید و می خواهید برنامه تان را به طیف وسیعی از کاربران معرفی نکنید، ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]