اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960328252226498

با هدف پوشش نیازهای مردم در زمینه لوازم‌التحریر رخ داد

رونمایی از وب‌سایت فروشگاه اینترنتی تینو 

کد: 13960328252226498

https://goo.gl/L9FPr4

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت تینو با هدف پوشش نیازهای مردم در زمینه لوازم‌التحریر در حوزه خرید آن‌لاین محصولات هنری و تحریر رونمایی شد.

رونمایی از وبسایت فروشگاه اینترنتی تینو 

فروشگاه اینترنتی تینو با اخذ برند های معتبر جهانی ازجمله لیرا آلمان، جیوتو ایتالیا، تراتو ایتالیا، پناک ژاپن و ... اقدام به فروش محصولات با بالاترین سطح خدمت می کند.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی تینو مدیرعامل این ف روشگاه گفت: وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه خرید آن‌لاین محصولات هنری و تحریر از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است.

علی سروش افزود: این وب سایت با امکانات متفاوت و کاربردی در نشانی www.tino.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل خرید آن‌لاین محصولات، ردیابی سفارشات، مقایسه کالاها و ... در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

علی سروش مدیرعامل فروشگاه اینترنتی تینو با ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و افرادی است که به دنبال خرید بدون دردسر لوازم تحریر و لوازم هنری هستند.

او ادامه داد: فروشگاه اینترنتی تینو با اخذ برند‌های معتبر جهانی ازجمله لیرا آلمان، جیوتو ایتالیا، تراتو ایتالیا، پناک ژاپن و ... به فروش محصولات با بالاترین سطح خدمت اقدام  کرده است که مشتریان محترم می‌توانند از میان کالاهای متنوع این فروشگاه به ثبت سفارش خود به صورت آن‌لاین اقدام کنند؛ سفارش‌های ثبت‌شده در کم‌ترین زمان برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود.

سروش هم‌چنین هم‌گامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این رونمایی به دنبال رونمایی از اپلیکیشن اندروید و آی. او. اس فروشگاه اینترنتی هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تینو

فروشگاه اینترنتی تینو با شعار(تامین یک نیاز واقعی!) به عنوان بزرگترین مرجع فروش لوازم التحریر، لوازم هنری، نوشت افزار و لوازم اداری راه اندازی شده است. این فروشگاه با اخذ نمایندگی رسمی فروش اینترنتی از برندهای معتبر، با هدف ارائه برترین برندها آماده ارائه خدمات و ارسال محصول به تمامی نقاط کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]