اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960521257267510

تجربه زندگی لاکچری با لومانا

کد: 13960521257267510

https://goo.gl/S2bsnV

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی لومانا از اواخر سال 1393 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه شکلات، قهوه و تنقلات شروع کرده که محصولات عرضه شده در این سایت شامل انواع شکلات، قهوه، نوشیدنی، اکسسوری‌های قهوه نظیر قهوه جوش، ماگ و دستگاه‌های قهوه ساز و سایر تنقلات است.

بهترین شکلات ها ، قهوه ها و انواع خوراکی های خارجی را از لومانا بخواهید ...

به گزارش فروشگاه اینترنتی لومانا، هدف از ایجاد این سایت، فروش آنلاین و دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر مشتریان در سراسر کشور به محصولات موجود در فروشگاه شامل انواع شکلات، قهوه، نوشیدنی، اکسسوری های قهوه نظیر قهوه جوش، ماگ و دستگاه‌های قهوه ساز و سایر تنقلات است.

لومانا اصالت و کیفیت محصولات عرضه شده در سایت را تضمین می‌کند و همه محصولات از تامین‌کنندگان مجاز تهیه شده و دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر هستند.

همچنین لومانا در تاریخ های مشخصی، فروش‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند که در نوع خود بی سابقه است و به این واسطه عاشقان قهوه می‌توانند بهترین محصولات خارجی را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری  و از خرید خود نهایت لذت را ببرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این سایت می‌توانند به سایت http://lomanashop.com و یا به کانال تلگرامی آن به آدرس https://t.me/lomanashops مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لومانا شاپ

فروشگاه لومانا از اواخر سال 1393 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه شکلات، قهوه و تنقلات شروع کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]