اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265597756

چگونه متخصص ارتودنسی خود را انتخاب کنید؟

کد: 13960803265597756

https://goo.gl/BiKd2s

، تهران , (اخبار رسمی): ممکن است مدت زیادی باشد که به این فکر می‌کنید که متخصص ارتودنسی خود را چگونه انتخاب کنید. شما می‌خواهید که متخصص ارتودنسی انتخابی شما تجربه‌ی خوبی در این زمینه داشته باشد. چگونه باید آغاز کنید؟

چگونه متخصص ارتودنسی خود را انتخاب کنید؟
متخصص ارتودنسی

از یاد نبرید که علاوه بر مراحل و چگونگی درمان در مورد هزینه‌ها نیز سوال کنید. در نهایت این شما هستید که با توجه به همه‌ی این موارد باید تصمیم درست را برای خود اتخاذ کنید.

در واقع پیش از آنکه به دنبال متخصص ارتودنسی مناسب باشید، باید از خودتان شروع کنید. نگران نباشید. قدم اول این است که بفهمید از متخصص ارتودنسی خود چه انتظاری دارید. آیینه‌ای را برداشته و به این سوالات پاسخ دهید:


1-    از چه چیزی در دندان‌هایتان راضی هستید و چه قسمتی را دوست ندارید؟
2-    آیا ارتودنسی سبب بهبود ظاهری دندان‌هایتان می‌شود؟
3-    آیا وقتی لبخند می‌زنید لثه‌های شما سالم به نظر می‌رسند؟ 
4-    آیا دیده شدن ارتودنسی در دهانتان برای شما مهم است یا خیر؟
5-    آیا از دیده شدن براکت‌های ارتودنسی در دهانتان خجالت می‌کشید؟


بعد از فکر کردن به همه‌ی این سوالات، به مجلات و سایت‌های معتبر مراجعه کرده و اطلاعاتی را درباره انواع ارتودنسی‌ها و کاربردشان به دست بیاورید. این مرحله به شما کمک می‌کند که تا حدی با فرآیند درمان آشنا شده و از نگرانیتان کاسته شود. فراموش نکنید که نظر تخصصی متخصص ارتودنسی بسیار مهم است و مشکلات فک و دهان شما ممکن است بیشتر از میزانی باشد که تصور می‌کنید.

قدم بعدی یافتن متخصص ارتودنسی است. با افراد مختلفی که تجربه‌های مناسبی با متخصص ارتودنسی داشته‌اند ملاقات کنید و با دندانپزشکان مورد اعتماد خود مشورت کنید. می‌توانید در میان متخصص ارتودنسی‌هایی که به شما معرفی شده‌اند جستجو کرده و نمونه کار آنها را مشاهده کنید. امروزه بسیاری از دندان پزشکان متخصص ارتودنسی دارای سایت هستند و نمونه کار‌های قبل و بعد از ارتودنسی خود را در آن به نمایش می‌گذارند. 


در مرحله‌ی بعدی با متخصص ارتودنسی که انتخاب کرده‌اید، ملاقات کنید. فردی که انتخاب می‌کنید باید شنونده خوبی برای مشکلات دهان و دندان شما باشد. از یاد نبرید که علاوه بر مراحل و چگونگی درمان در مورد هزینه‌ها نیز سوال کنید. در نهایت این شما هستید که با توجه به همه‌ی این موارد باید تصمیم درست را برای خود اتخاذ کنید. در بسیاری از موارد متخصص ارتودنسی به طور مجازی به بیمار نشان می‌دهد که مراحل بهبود دندان چگونه خواهد بود و چقدر به طول خواهد انجامید. در نهایت یکی از راه‌هایی که برای مشکلات فک و دندان شما مناسب است، به عنوان روش ارتودنسی استفاده خواهد شد. اگر با دقت متخصص ارتودنسی مورد نظر خود را انتخاب کنید، می‌توانید در همه‌ی موارد حتی جراحی‌های لازم خیال راحتی داشته باشید. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر مریم جاهد منش متخصص ارتودنسی

دکتر مریم جاهد منش متخصص ارتودنسی دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران ( عضو انجمن ارتودنتیست ها )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی