اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960825268527946

تجربه چاپ آنلاین با گارانتی رنگ

کد: 13960825268527946

https://goo.gl/okBJXE

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌شود یک کار چاپی را به صورت غیرحضوری و آنلاین سفارش داد و از کیفیت و استاندارد آن مطمئن بود.

تجربه چاپ آنلاین با گارانتی رنگ
تجربه چاپ آنلاین با گارانتی رنگ

کارهایی که در مجموعه ما چاپ می شود تماما دارای ضمانت رنگ و کیفیت هستند .

به گزارش اخبار رسمی به نقل از چاپ سالوک؛ همیشه در هنگام تکیمل و ارسال یک سند چاپی (فرم چاپ) یکی از مسائلی که فکر شما را در گیر خودش می‌کند این است که چگونه یک چاپ با کیفیت داشته باشم؟ ما در مجموعه‌ی سالوک طی تجربه‌های فراوانی که از سال‌های متمادی در صنعت چاپ کسب کرده‌ایم؛ کاملا به امر طراحی و چاپ واقف و مسلط هستیم. ما در تمامی مراحل نظارت کاملی به تولید یک محصول چاپی داریم و در هر لحظه و هر جا که از نظر کنترل کیفی ایرادی احساس کنیم، بلافاصله با مشتری هماهنگ خواهیم شد و آن را بر طرف می‌کنیم و دوباره به کار ادامه خواهیم داد. این کنترل کیفی از همان شروع دریافت فایل آغاز می‌شود و تا مرحله‌ی تحویل کار ادامه خواهد داشت.

در مجموعه‌ی سالوک دریافت و انجام کارها به صورت غیر حضوری و آنلاین است؛ اما وجه تمایز ما ارتباط مداوم با مشتری تا لحظه‌ی تحویل محصول چاپی است. ما از تکنولوژی سایت و آنلاین فقط جهت دسترسی سریع‌تر مشتریان به خدماتمان استفاده می‌کنیم و تمام مراحل را به صورت آنلاین انجام نمی‌دهیم. ما تا انتهای کار همراه مشتریانمان هستیم.

کارهایی که در مجموعه‌ی ما چاپ می شود تماما دارای ضمانت رنگ و کیفیت هستند و چنانچه محصول از جانب ما دچار نقصی باشد، حتما آن را برطرف می‌کنیم و یا دوباره چاپ خواهد شد؛ به این ترتیب هیچ گونه نگرانی و استرس به مشتریان ما وارد نخواهد شد.

salook.net

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ سالوک

تخصص اصلی ما طراحی وچاپ و نظارت بر چاپ افست هستش که شامل چاپ انواع جعبه بسته بندی ، چاپ و طراحی کاتالوگ ، چاپ و طراحی ساک دستی ، چاپ و طراحی ست اداری اختصاصی ، چاپ انواع کارتن لمینیتی ، چاپ و طراحی بروشور ، چاپ و طراحی لیبل پشت چسبدار ، چاپ و طراحی فولدر و هزاران محصول چاپی دیگر است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]