اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960903269247447

اطلاع از رویدادهای صنعت هوایی و گردشگری

امکان جدید سایت فرانگر

کد: 13960903269247447

https://goo.gl/Q8Jh9w

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فرانگر در جدیدترین به روز رسانی وب‌سایت خود، امکانات جدیدی مانند بخش‌های رویدادهای صنعت هوایی و گردشگری و همچنین سامانه کاریابی ویژه آژانس‌ها را به وب‌سایت خود اضافه کرده است.

در به روزرسانی تازه وب‌سایت فرانگر، بخش‌های رویدادهای صنعت هوایی و گردشگری و همچنین سامانه کاریابی ویژه آژانس ها به فهرست وبسایت اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرانگر، وبسایت این شرکت فعال در صنعت هوایی و گردشگری بروز رسانی شده و با امکاناتی تازه به آدرس  www.faranegar.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های رویدادهای صنعت هوایی و گردشگری و همچنین سامانه کاریابی ویژه آژانس‌ها به فهرست وبسایت اضافه شده است.

علی تیماج چی، مدیرعامل شرکت فرانگر با اعلام این خبر گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.
وی ادامه داد: فرانگر سایت اطلاع رسانی رویدادهای ایران و جهان در حوزه صنعت هوایی و گردشگری است. این رویدادها شامل نمایشگاه، همایش، کنفرانس، سمینار، جشنواره و... است. فرانگر کامل‌ترین مرجع برای بازاریابان، شرکت‌‌کنندگان و برگزارکنندگان رویداد است. مخاطبان می‌توانند رویدادهای مورد نظر خود را در هر بازه‌ی زمانی و در مکان مورد نظر پیدا کنند.
برگزارکنندگان رویداد می‌توانند اطلاعات رویداد مورد نظر خود را از طریق شماره تلفن 021-42560627 به منظور ثبت در سایت به اطلاع ما برسانند.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال بهبود و اضافه کردن ویژگی‌های تازه ای برای هر کدام از این خدمات هستیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانگر

شرکت فرانگر با ارائه راهکارهای نوین در صنعت هوایی و گردشگری در حوزه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. فرانگر با تمرکز بر شناخت مشکلات و کاستی‌های موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحلیل و تولید نرم‌افزارهای جدید و منحصر به ‌فردی جهت تسهیل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش های مختلف نموده است. فرانگر بر آن است تا با تکیه بر شایستگی‌ها و نیروی انسانی متخصص خود، در زمینه‌ی طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان، پیشرو باشد و گامی نو در جهت پیشبرد اهداف صنعت هواپیمایی و گردشگری کشور بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]