اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960916270696255

از سوی سیمیآروم

برگزاری وبینار رایگان با موضوع «افسردگی نوجوان»

کد: 13960916270696255

https://goo.gl/B2CHce

، تهران , (اخبار رسمی): سیمیآروم با هدف افزایش آگاهی خانواده‌ها درباره‌ی اختلالات در نوجوانان، به برگزاری وبینار با موضوع «افسردگی نوجوان» توسط خانم دکتر اناری اقدام کرده است.

برگزاری وبینار (سمینار آنلاین) رایگان با موضوع «افسردگی نوجوان»
برگزاری وبینار رایگان با موضوع «افسردگی نوجوان»

سیمیآروم با هدف آگاهی از نشانه‌ها و روش پیشگیری و درمان افسردگی نوجوانان، به برگزاری وبینار با موضوع «افسردگی نوجوان» توسط خانم دکتر اناری اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی سیمیآروم، این وبینار با هدف آگاهی از نشانه‌ها و روش پیشگیری و درمان افسردگی نوجوانان در روز یکشنبه 26 آذر ماه 1396 ساعت 20.30 به وقت ایران توسط سرکار خانم دکتر اناری، استاد دانشگاه و متخصص روانشناسی بالینی کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

زینب رئوفی افزود: تمامی ایرانیان سراسر دنیا با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی سیمیآروم به نشانی Simiaroom.com  می‌‌توانند در این وبینار به صورت رایگان ثبت نام کنند و در پایان سوالات خود را به طور مستقیم با خانم دکتر اناری در میان بگذارند.

رئوفی گفت: این مجموعه تاکنون وبینارهای دیگری با موضوعات «بی‌وفایی در زندگی زناشویی» با سخنرانی دکتر جعفر بوالهری، «اختلالات اضطرابی» با سخنرانی دکتر عباس رمضانی، «باهوش‌های تنبل» با سخنرانی دکتر مصطفی زارعان، «دلزدگی عاطفی پس از ازدواج» با سخنرانی دکتر مهرنوش اثباتی و «مهارت‌های حل مسأله در روابط بین فردی» با سخنرانی دکتر علی اصغر اصغرنژاد برگزار کرده است که با استقبال خوبی از سوی هموطنان به‌ویژه ایرانیان خارج از کشور روبرو شده است.

او با اشاره به اهمیت ارتباط متقابل با مراجعان درباره انتخاب موضوع سمینارهای آنلاین گفت: وبینارهای رایگان سیمیآروم، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار تمام ایرانیان سراسر دنیا قرار می‌دهد تا این افراد بتوانند بدون هیچ محدودیتی با برترین روانشناسانی که هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستند در ارتباط باشند.

علاقه‌مندان برای شرکت در وبینار باید فرم ثبت‌نام در سایت سیمیآروم به نشانی Simiaroom.com را تکمیل کنند و سپس تمام اطلاعات لازم برای شرکت در وبینار برای آنها به آدرس ایمیل‌شان ارسال می‌شود.

مجموعه‌ی روانشناسی آنلاین سیمیآروم از ابتدای سال با هدف ارائه‌ی سرویس رواشناسی آنلاین با بهترین کیفیت برای ایرانیان سراسر دنیا شکل گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیمیا

سیمیا نخستین شرکت خصوصی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متناسب با نیازهای ایرانیان خارج از کشور شکل گرفته است. در سال 1391 تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاههای شریف و تهران که مشغول به تحصیل در خارج ایران بودند، با مشاهده نیازهای بسیاری از ایرانیان خارج از کشور، تصمیم گرفتند به ایران بازگردند و با راه اندازی مجموعه سیمیا به رفع نیازهای هموطنانی که در کشوری غیر از ایران زندگی میکنند بپردازند. این مجموعه تا کنون به بیش از 8000 نفر از هموطنان در خارج از ایران خدمت رسانی نموده است که تمامی خدمات با کسب درجه بالای رضایت از طرف مشتریان ارائه گردیده است. آدرس وبسایت: http://simiaservice.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]